امام جمعه شهر اقبالیه:

نامه رهبر انقلاب مدیریت میدان را در دست گرفته است

حجت الاسلام علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه گفت : نامه رهبر انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان و جوانان آمریکایی بسیار اثرگذار بوده ومدیریت میدان را در دست گرفته است.
تصویر نامه رهبر انقلاب مدیریت میدان را در دست گرفته است

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ حجت الاسلام علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در خطبه های یازدهم خردادماه نماز جمعه شهر اقبالیه با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی مردم غزه و فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا که با حمایت از مردم غزه در طرف درست تاریخ ایستاده و بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل داده‌اند، اضافه کرد: نامه مقام معظم رهبری انگیزه و روحیه آنان را مضاعف خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهر اقبالیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل در حملات وحشیانه به غزه و رفح را محکوم و از اعتراضات جهانی به این جنایات ضدبشری تقدیر کرد و گفت: باید ملت‌های آزاده خاصه مسلمان دولت‌ها را برای اعمال فشار علیه اسرائیل مجبور سازند.

نقش ممتاز و درخشان رهبری پیشرفت‌های کشور

امام جمعه شهر اقبالیه در ادامه سخنان خود با اشاره به‌روز انتخاب مقام معظم رهبری به‌عنوان رهبری جمهوری اسلامی پس از ارتحال امام راحل، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در حالی به‌عنوان رهبر انتخاب شدند که خودشان مخالفت می‌کردند و حتی سخنرانی کردند که این مسئولیت متوجه ایشان نشود، ولی نقش مقام معظم رهبری را در رویدادهای مختلف در این ۳۵ سال به شکل ممتاز و درخشان می‌بینیم.
حجت‌الاسلام علی بخشی، ادامه داد: باید اهل‌قلم، سخنوران و نخبگان این نقش ممتاز را بیان کنند.
وی بیان داشت: مقام معظم رهبری کشتی طوفان‌زده انقلاب اسلامی را که مورد تهاجم نظام سلطه و زورگویان عالم بود را به ساحل نجات رساند و امروز ما مشاهده می‌کنیم، ایشان به‌عنوان فرمانده کل قوا در بازدارندگی مقابل دشمنان و تأمین امنیت ملی و گسترش عمق راهبردی انقلاب اسلامی، امنیت پایدار و… مؤثر بوده‌اند و الان مشاهده می‌کنیم که رژیم اشغالگری که مورد حمایت نظام سلطه و زورگویان عالم بود در چه وضعیتی گرفتار شده است، باید خداوند را به‌واسطه چنین رهبر حکیمی شاکر باشیم.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه با گرامیداشت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و انتخاب امام خامنه‌ای به رهبری و با بیان اینکه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی پس از ۱۰ سال رهبری در شب ۱۴ خرداد از دنیا رفتند، تصریح کرد: ارتحال امام خمینی (ره) یکی از حوادث سخت انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند که با ارتحال امام، انقلاب اسلامی دوام نخواهد داشت و با رفتن ایشان، انقلاب اسلامی نیز از بین خواهد رفت، خاطرنشان کرد: با انتخاب امام خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی، نگرانی دوست‌داران انقلاب برطرف و توطئه‌ها و تحلیل‌های دشمنان نیز ناکام ماند و مقام معظم رهبری هم در دوران رهبری از خط امام پاسداری کرده است.
امام جمعه شهر اقبالیه با اشاره به سالروز قیام ۱۵ خرداد که مردم در پی بازداشت امام راحل خودجوش قیام کردند، عنوان کرد: حضور مردم در این سال‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و نماد وفاداری مردم به انقلاب اسلامی شده که آخرین آن تشییع پیکر باشکوه رئیس‌جمهور شهید است.

680689