پیام تبریک امام جمعه شهر اقبالیه بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به عموم مسلمانان جهان بویژه مردم ولایتمدار و شریف شهر اقبالیه شهر تبریک و تهنیت گفت.
تصویر پیام تبریک امام جمعه شهر اقبالیه بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش سایت خبری پرسون، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه به شرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ "سوره بقره آیه 185"

فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه امیرالمومنین (ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی را به مردم مومن شهر اقبالیه که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند و با استفاده از فرصت‌های نورانی ماه رجب و شعبان، خود را مهیای ضیافت الهی نموده‌اند صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

و چه نیکو ماهی است که شما عزیزان ، گرسنگی و خستگی را برای حلاوت رضایت و قرب حضرت دوست تحمل می نمایید و با برپایی مناسک عبادی، نمازهای جماعت، تعقیبات و اذکار خاصه و سفره های افطاری نمایی از فرهنگ ناب، اصیل و مورد تاکید اسلامی را محقق می نمائید.

بنده ضمن تبریک این ماه مبارک به تمام مسلمانان جهان بویژه مردم مومن و ولایت مدار شهر اقبالیه ، امیدوارم بهرمندی لازم از این ماه پرخیر و برکت نصیب همه روزه داران عزیز گردیده و با دعا و نیایش و شب زنده داری و یاد کردن محرومین و مستضعفان و مظلومان جهان، از این سفره رحمت الهی، بهره لازم را برداشت نماییم.

حمید علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه

۲۱ اسفند ماه۱۴۰۲

منبع: پرسون

613658