محمد رضا خاتمی فعال سیاسی:

ما برای جوانانی رأی می دهیم که آرزو و امیدی ندارند‌

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ما رأی می‌دهیم برای ایران و برای مردم ایران. ما برای جوانانی رأی می‌دهیم که امروز آرزو و امیدی در داخل کشور ندارند و در فکر رفتن هستند، ما برای دانشگاهیانی رأی می‌دهیم که از علم آن‌ها محروممان کردند.

تصویر ما برای جوانانی رأی می دهیم که آرزو و امیدی ندارند‌

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا خاتمی فعال سیاسی اصلاح طلب در همایش حامیان مسعود پزشکیان در سخنانی گفت: امروز در جمع ما و در همه جمع‌های این چنینی یک وجه اشتراک وجود دارد و آن نگرانی است، نگرانی برای ایران، برای آینده فرزندان این مرز و بوم؛ ایران ما امروز حال و روز خوشی ندارد.

وی ادامه داد: مردم ما که به زندگی شرافتمندانه حداقلی راضی بودند امروز در شرایطی به سر می‌برند که تأسف بار است، بخصوص زنان ما که علاوه بر فشاری که از گذشته همواره وجود داشته امروز در شرایط سخت‌تری هستند. اینک شرایطی به وجود آمده است که ما اگر تلاش کنیم و به میدان بیاییم شاید بتوانیم این روند سقوط کشور را متوقف کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: ما امروز در شرایطی هستیم که باید در انتخابات شرکت کنیم، ما در هر انتخاباتی شرکت می‌کنیم که حداقل شرایط برای تغییر و تحول وجود داشته باشد و اینک آن زمان است، ما رأی می‌دهیم برای ایران و برای مردم ایران. ما برای جوانانی رأی می‌دهیم که امروز آرزو و امیدی در داخل کشور ندارند و در فکر رفتن هستند، ما برای دانشگاهیانی رأی می‌دهیم که از علم آن‌ها محروممان کردند.

خاتمی خاطرنشان کرد: ما برای کودکان کار رأی می‌دهیم، ما برای بهبود محیط زیست رأی می‌دهیم، ما امروز رای می‌دهیم برای زنان سرپرست خانوار و ما امروز رأی می‌دهیم به نام خدا و به مسعود پزشکیان.

منبع: ایلنا

693795