انتخاب فردی اصلح راهی برای سرنوشت ملت ایران

۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر از اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور در بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رای دعوت و تاکید کردند: با حضور در میدان سیاست و انتخاب فردی اصلح، زمینه ایران قوی و سرافراز را فراهم کرده و اجازه نخواهیم داد سرنوشت ملت ایران را دیگران بنویسند.
تصویر انتخاب فردی اصلح راهی برای سرنوشت ملت ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: با سلام و درود به پیشگاه ملت شریف و داغدار ایران اسلامی که اراده کرده تا در اربعین شهادت سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور مظلوم و خدوم آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیزش با برگزاری انتخاباتی حماسی و انتخاب اصلح، جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی را تضمین، حماسه بدرقه شهیدان را در انتخابات تکمیل و از تلخی این حادثه کاسته و آن را تبدیل به فرصت کنند و استمرار راه و گفتمان شهید رئیسی را ضمانت و موجبات سرافرازی کشور و تفوق ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم سازند.

در این بیانیه آمده است: اینک چشم جهانیان بویژه جوانان بپاخاسته آمریکایی و اروپایی که با قرار گرفتن در جای درست تاریخ به تازگی به جبهه مقاومت پیوسته و مردم مظلوم و مقتدر غزه در کانون این مقاومت به سرانگشتان ما در روز جمعه هشتم تیرماه دوخته شده و امیدشان به حضور پرشور و حماسی و نوع انتخاب ملت ایران است.

این بیانیه افزوده است: از این رو، ما اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور، با لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، آمادگی خویش در تحقق منویات معظم له اعلام می داریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: با مشارکت حداکثری خویش و دعوت از آحاد جامعه اسلامی به شرکت فعال و حضور پرشور در انتخابات، زمینه سرافرازی ملت آگاه و شریف ایران در این آزمون بزرگ و مهم را فراهم ساخته و زبان ملامت بدخواهان ملت ایران و حُسّاد جمهوری اسلامی را کوتاه می سازیم.

بیانیه تاکید کرده است: با حضور در میدان سیاست و میدان انتخابات زمینه ایران قوی و سرافراز را فراهم ساخته و به حول قوه‌ی الهی اجازه نخواهیم داد تا سرنوشت ملت ایران را دیگران بنویسند و با انتخاب اصلح و نامزدی که هم به مبانی این انقلاب و نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته و هم توانایی لازم برای کار شبانه روزی جهت استفاده از ظرفیت های بسیار بالای ایران عزیز را داشته باشد، ان‌شاالله ملت ایران را سرافراز از این انتخابات خارج کرده و زمینه استمرار راه و گفتمان رئیس جمهور فقیدمان را فراهم می سازیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با انتخاب فردی معتقد به شجاعت و استقلال ملی کمک خواهیم کرد تا ملت ایران بتواند شخصیت، توانایی، استقلال، قدرت پیشرفت خود را به دنیا نشان داده و احترامش را در دنیا بسیار بیشتر و بالاتر ببرد.

در پایان این بیانیه ضمن تاکید بر حضور همه کسانی که علاقه‌مند به ایران قوی و هرکسی که معتقد به لزوم حمایت از نظام جمهوری اسلامی است، از تمامی نامزدها انتظار داریم به این رهنمود مقام معظم رهبری عمل کنند که فرمودند: با خداوند خودتان عهد کنید که اگر موفّق شدید و توانستید مسئولیّتی به دست بیاورید، کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذرّه‌ای با انقلاب زاویه دارند. آن کسی که با انقلاب، با امام راحل، با نظام اسلامی ذرّه‌ای زاویه داشته باشد، او به درد شما نمی خورد؛ او همکار خوبی برای شما نخواهد بود. آن کسی که دلبسته‌ آمریکا باشد و تصوّر کند که بدون لطف آمریکا نمی شود قدم از قدم برداشت در کشور، او برای شما همکار خوبی نخواهد بود، او از ظرفیّت های کشور استفاده نخواهد کرد، او خوب مدیریّت نخواهد کرد؛ آن کسی که راهبرد دین و شریعت را مورد بی‌اعتنایی قرار بدهد، برای شما همکار خوبی نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، با انصراف زاکانی و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

694230