علی نیکزاد در مازندران:

کسی باید رئیس جمهور شود که کارآمد باشد

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف با بیان اینکه حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی کافی نیست به دنبال آن هستیم تا آنچه منافع عامه را مصون می‌دارد و از قدرت سوءاستفاده نمی‌کند رییس‌جمهور شود، گفت: کسی باید ریاست جمهوری را برعهده بگیرد که در بحث ناترازی درآمدها، زندگی با عزت ملت، ازدواج و مانند آن کارآمد باشد.

تصویر کسی باید رئیس جمهور شود که کارآمد باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، علی نیکزاد شامگاه ۴ تیر ماه در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌عنوان رئیس ستاد قالیباف به مازندران سفر کرد و در بوستان ولایت در جمع مردم ساری قرار گرفت.

وی که به‌عنوان رئیس ستاد شهید جمهور هم فعالیت خود را در طیف اصولگرا داشت در جمع حامیان قالیباف‌ اظهار کرد: سه سال پیش در همین میدان عهد بستیم؛ برای عزیزی که هنوز عزادار او هستیم.

نیکزاد با بیان اینکه رهبری در باب این که شهید رئیسی توانست حکمرانی بر مبنای اصول اسلامی داشته باشد و خدامحوری پیشه کند و راه سه سال پیش را ادامه دهد، افزود: و اگر می‌شد آنچه در قسمت دوم ریاست شهید رئیسی بود اعم از ازدواج آسان و ... تمدن اسلامی محقق می‌شد.

این سیاستمدار اصولگرا تصریح کرد: آنچه سبب حضور من در اینجا شد این است که باید کدام راه را در جبهه انقلاب پیش ببریم؛ اینجا استان افتخارات ورزشی کشور و پرافتخارترین استان مدال المپیک بوده و مایه افتخار ما است.

وی ادامه داد: امروز جهان تشیع به حضرت آیت‌الله جوادی آملی که زادگاه ایشان این استان است می‌بالد نام شهیدان کشوری و شیرودی در دفاع از حریم ایران فراموش ‌نشدنی است. این شهدا از حافظه تاریخ محو نمی‌شوند و خدمات و دیدگاه آنها در دفاع از نوامیس و خاک ایران ثبت شده‌است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس دوازدهم اضافه کرد: سید مجتبی علمدار در کردستان ماندگار شد و شهدای خانطومان و دفاع حرم در تاریخ ماندگارند.

نیکزاد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی را به رهبری امام خامنه‌ای بر دوش دارد و بپذیریم که دستاوردهای ارزشمند دارد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی در قدرت، اعتقاد و اثرگذاری در منطقه موفق بوده؛ اگر این ارزش‌ها را نادیده بگیریم در حق جانبازان و شهدا ظلم کرده‌ایم. اما اگر بگوییم مشکل ندارد هم دروغ گفته‌ایم.

وی افزود: فلسفه من و همکارانم در مجلس که نماینده رای مردم و حق‌الناس بر گردن ما بود، برای حضور رییسی رای جمع کردیم چراکه صلاحیت او بر کسی پوشیده نبود و به دنبال اخلاق اسلامی بودیم. هرچند داشتیم کسانی که اگر قرار بود برجام را آتش بزنند دل متدینین و خانواده شهدا را می‌سوزاندند.

رئیس ستاد قالیباف در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام اینکه به دنبال خادم و نوکر مردم هستیم و شخصی که بداند که برای جمهوری اسلامی ایران زمانی برای تفریح وجود ندارد و در زمان ملل متحد عکس حاج قاسم سلیمانی را بالا ببرد، خاطرنشان کرد: باید کسی قوه مجریه را در دست بگیرد که این جسارت را داشته باشد. علت جمع ما در جبهه انقلاب ادامه دادن راه خدمت به مردم، حل مشکلات و غیره است.

نیکزاد تصریح کرد: حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی کافی نیست به دنبال آن هستیم تا آنچه منافع عامه را مصون می‌دارد و از قدرت سوءاستفاده نمی‌کند رییس‌جمهور شود.

وی با بیان اینکه دنبال رئیس جمهوری هستیم که کشور را بشناسد افزود: وقتی منطقه آزاد در استان مازندران گیر می‌کند بتواند کاری انجام دهد.

این سیاستمدار اصولگرا با اظهاراینکه قرار نیست منابع بانکی در اختیار افراد معدود و مشخص قرار گیرد، گفت: برای ریاست جمهوری به دنبال کسی هستیم که ناترازی رشد تورم، بنزین و ... را برطرف کرده و زیست کارمندان و کارگران را ساماندهی کند.

نیکزاد با تاکید براینکه در یک کلام به کسی رای دهیم که عدالت اجتماعی، با دین حکومت کردن و استمرار حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی بدون تعرض به اخلاق، دین، خانواده شهداء، جانبازان و ملت ایران را پیاده کند، یادآور شد: اگر در تاریخ می‌نویسند که جمهوری اسلامی ایران موشک‌هایی را به اسرائیل روانه کرد در ابتدای انقلاب کسی جرات گفتن ان را هم نداشت؛ آخرین باری که شهید سلیمانی را ملاقات کردیم گفت شما را خواستیم تا بگویبم ما پیروز شدیم.

نیکزاد با اشاره به اینکه در بحث تدوین و نظارت، منطقه آزاد، حذف امضاهای طلایی و رتبه‌بندی کارنامه قابل‌قبولی داریم، گفت: کسی باید ریاست را برعهده بگیرد که در بحث ناترازی درآمدها، زندگی با عزت ملت، ازدواج و مانند آن کارآمد باشد.

وی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: شورای نگهبان ۶ نفر را معرفی کرده و با احترام به دیگر نامزدها رای ما محمدباقر قالیباف است.

منبع: ایسنا

693999