تقدیر از خبرنگار پرسون قزوین در آئین تجلیل از فعالان حوزه پیشگیری از جرم استان قزوین

جلسه آئین تجلیل از فعالان حوزه پیشگیری از جرم وحقوق عامه استان قزوین با حضور رئیس کل دادکستری برگزار شد. در این مراسم از خبرنگار سایت پرسون تجلیل به عمل آمد.
تصویر تقدیر از خبرنگار پرسون قزوین در آئین تجلیل از فعالان حوزه پیشگیری از جرم استان قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون، به مناسبت هفته قوه قضائیه جلسه آئین تجلیل از فعالان حوزه پیشگیری از جرم و حقوق عامه استان قزوین ضمن اهدای لوح تقدیر با حضور رئیس کل دادکستری و دادستان مرکز استان و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم داگستری کل استان قزوین در سالن شهید سیلمانی دادکستری کل این استان برگزار شد. در این مراسم در حوزه خبر از حسین رستمی، خبرنگار سایت پرسون نیز تقدیر به عمل آمد.

متن لوح تقدیر به شرح زیر است

جناب آقای حسین رستمی
خبرنگار محترم سایت پرسون

نظر به اینکه در سایه الطاف حق تعالی، در پرتو سیاست های قوه قضاییه و در اجرای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در حوزه پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه با تلاش جهادی و با نقش آفرینی مسئولانه و متعهدانه، کوشا بوده اید. شایسته است به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از تلاش های ارزنده جنابعالی طی سال ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر نموده و توفیق روز افزون تان را همواره از ایزد منان در ظل توجهات خاصه بقیه الله اعظم(عج) در مراحل مختلف زندگی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئالت نمایم.

علی شعبانی
رئیس کل دادگستری استان قزوین

490901