در مسابقه کشوری دوچرخه سواری:

دو مقام به استان مرکزی رسید

در رقابت کشوری مسابقات دوچرخه سواری آقایان در بخش کوهستان در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان استان مرکزی مقام سوم را کسب کرد.
تصویر دو مقام به استان مرکزی رسید

به گزارش پرسون از مرکزی، مسابقه قهرمان کشوری دوچرخه سواری در بخش کوهستان( کراس کانتری) آقایان در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان امروز در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز برگزار و رکابزنان برتر مشخص شدند.

در رده جوانان؛ بنیامین فنایی از استان خراسان رضوی، کاوان محمدی از استان کردستان و محمدسینا ربیعی از استان مرکزی توانستند عنوان های اول تا سوم مسابقات را از آن خود کنند.

در رده امید؛ محمدرضا عراقی از استان مرکزی، اسماعیل کرده از استان آذربایجان‌غربی و سپهر یوسفی از استان اصفهان به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

در رده بزرگسالان؛ فراز شکری از استان فارس، پرویز مردانی از استان آذربایجان‌شرقی، فرشید صلاحیان از استان فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسیر جدید کراس کانتری برای رقابت‌های کشوری به تازگی از سوی هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز احداث شده است.

کراس کانتری از محبوب ترین رشته های دوچرخه سواری است و مسابقات این رشته در مسیرهای صخره ای، جنگلی و سراشیبی به مسافت ۵ تا ۹ کیلومتر برگزار می شود و مسابقات کراس کانتری بسته به سن شرکت کنندگان بین زمان یک ساعت و ۴۵ دقیقه تا ۲ساعت و ۳۰ دقیقه به طول می انجامد، رشته دوچرخه سواری کراس کانتری از پر طرفدارترین رشته های دوچرخه سواری کوهستان در مسابقات المپیک است.

416332