مدیرکل ورزش و جوانان مرکزی خبر داد؛

اعزام 11 ورزشکار و مربی از استان به رقابت‌های کشورهای اسلامی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: 11 ورزشکارِ ملی‌پوش و مربی تیم‌های ملی از استان مرکزی به پنجمین دوره رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

تصویر اعزام 11 ورزشکار و مربی از استان به رقابت‌های کشورهای اسلامی

به گزارش پرسون از مرکزی ،عابد حقدادی اظهار کرد: بر اساس اعلام فدراسیون های مربوطه و حضور این ورزشکاران و مربیان در اردوهای آمادگی و نهایی که در ماهای اخیر برگزار گردید جهت حضور در این رویداد مهم تعداد 8 ورزشکار در رشته های مختلف و 3مربی از استان مرکزی نیز انتخاب شده اند.

حقدادی گفت: علی زند، میلاد فرازمهر، مجید نیکوهمت ، ابوالفضل شهرجردی به عنوان ورزشکار و قاسم شهرجردی بعنوان مربی؛ تیم ملی کاراته کاتا کشورمان را همراهی مینمایند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی ابراز داشت: محمدرضا حمیدی از اعضای تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران و سعید نجفی از تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان نیز در این مسابقات به عنوان ورزشکار و وحید احمدی به عنوان مربی تیم ملی را همراهی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از این خبر خاطرنشان نمود: ورزشکار ارزنده استان مرکزی در رشته دوومیدانی، پرتاب دیسک حسین رسولی نیز به عنوان ورزشکار اصلی تیم ملی کشورمان در این رقابتها شرکت مینمایند.

عابد حقدادی در پایان از حضور زهرا کریمی نیز بعنوان ورزشکار در تیم ملی والیبال و راضیه فرجی پور به عنوان مربی تیم ملی هندبال بانوان ایران در پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی که از ۱۷ تا ۲۷ مرداد در قونیه ترکیه برگزار می‌شود خبرداد.

409544