واکسیناسیون در علوم پزشکی سمنان رکورد شکست

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا علوم پزشکی سمنان اعلام کردواکسیناسیون در علوم پزشکی این استان رکورد شکست
تصویر واکسیناسیون در علوم پزشکی سمنان رکورد شکست

به گزارش سایت خبری پرسون از سمنان، فریور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت اخیر بیش ۷۲۰۰ دز واکسن در مجموعه تحت پوشش دانشگاه تزریق شده است.

وی با اشاره به افزایش ذخائر واکسن در این دانشگاه افزود: در روزهای آینده شمار واکسیناسیون ها افزایش بیشتری می یابد و پیش بینی می شود رکورد امروز موقتی بوده و این رکورد در روزهای آینده دوباره خواهد شکست،

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا علوم پزشکی سمنانادامه داد: هدفگذاری این دانشگاه رسیدن به واکسینه کردن روزانه بیش از ۱۲ هزار نفر است و احتمالا در چند روز آتی به این رکورد نیز برسند،

فریور با اشاره به ادامه روند فعال بودن ویروس در ججمعیت تحت پوشش دانشگاه گفت: در شبانه روز گذشته ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه بستری شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این بیش از ۱۵۰ بیمار مبتلا نیز به صو ت سرپایی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی و تحت قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

این پزشک همچنین به ادامه تلفات کووید۱۹ در دانشگاه پرداخت و افزود: متاسفانه در روز گذشته دو نفر نیز در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

فریور با بیان اینکه تزریق واکسن برای گروه سنی متولدین ۱۳۵۵ و قبل از آن آغاز شده افزود: واکسیناسیون طبق گروه‌های سنی اعلام شده، در مناطق شهری از طریق ثبت نام در سامانه و در مناطق روستایی و شهرهای زیر بیست هزار نفر از طریق فراخوان واکسیناسیون کووید-۱۹ انجام می شود.

منبع: ایسنا

338278