اجرای گام چهارم طرح شهید سلیمانی در استان سمنان

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، مدافعان و مجاهدان عرصه سلامت در استان سمنان تجلیل می‌شوند.
تصویر اجرای گام چهارم طرح شهید سلیمانی در استان سمنان

به گزارش سایت خبری پرسون، منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه استان سمنان اظهار داشت: در مدت‌زمان شیوع کرونا کادر درمان و مدافعان سلامت خدمات فراوانی را به جامعه ارائه کردند که همه باید قدردان آن‌ها باشیم و ازاین‌رو در هفته دفاع مقدس از مدافعین سلامت تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه گام چهارم طرح شهید سلیمانی در استان سمنان اجرا می‌شود افزود: طرح شهید سلیمانی با همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی، بسیجیان و دستگاه‌های اجرایی در کل کشور و همچنین استان سمنان انجام شد و در حال حاضر نیز گام چهارم آن آغاز شده است.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با ترکیب تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی به کمک کادر درمان آمد افزود: در برنامه چهارم نیز مراکز واکسیناسیون در تمامی شهرستان‌های استان سمنان افتتاح شد تا روند واکسیناسیون بیماری کووید 19 تسریع شود.

سرهنگ شوقانی خاطرنشان کرد: با ورود دوزهای جدید واکسن کرونا امیدواریم که روند واکسیناسیون در کشور و همچنین استان سمنان سرعت یابد.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه در مسیر مقابله با بیماری کرونا با تمام توان در کنار کادر درمان هستند و تلاش می‌کنند تا هر چه زودتر واکسیناسیون عمومی انجام شود تا آلام و مشکلات مردم کاهش یابد.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان سمنان گفت: در هفته دفاع مقدس همچنین خدمات‌رسانی رایگان و نیمه رایگان در مراکز بهداشتی درمانی سپاه به مردم انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

350366