بیش از ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای صنایع سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی این استان خبر داد.
تصویر بیش از ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای صنایع سمنان

به گزارش سایت خبری پرسون از سمنان، علی تشنه‌دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ظهر امروز در سیصد و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از خردادماه امسال تاکنون در حدود ۶ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۶۷ واحد تولیدی صنعتی استان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تاکنون ۱۴۶ واحد تولیدی صنعتی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۳۷ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند و پرونده ۷۹ واحد صنعتی جهت عقد قرارداد در بانک‌های استان در دست بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال به ۶۵ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی دو واحد تولیدی استان در حوزه گردشگری و کشاورزی بررسی شد.

تشنه‌دل با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه افزود: در این نشست گزارشی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌های عامل در خصوص بررسی درخواست‌های باقی‌مانده در باکس‌های سامانه ستاد تسهیل گزارش کمیسیون بانک‌های استان در خصوص اقدامات انجام‌شده برای موارد ارجاع شده به هیأت خبرگان بانکی استان ارائه شد.

منبع:فارس

352621