مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی۵۰ طرح گازرسانی با 25 میلیارد تومان اعتبار /اتصال ۶۰۲ روستا به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: ۵۰ طرح گازرسانی در استان با بیش از ۲۴ میلیارد و ۸۸۸ میلیون تومان اعتبار، در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
تصویر افتتاح و کلنگ زنی۵۰ طرح گازرسانی با 25 میلیارد تومان اعتبار /اتصال ۶۰۲ روستا به شبکه گاز کشور

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، موسی احمدلو مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در آستانه برگزاری یادواره بزرگداشت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، ۳۸ طرح گازرسانی به صنایع استان به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستانهای ابهر و ایجرود، آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه از ۹۱۰ روستای دارای سکنه استان، ۶۰۲ روستا به شبکه گاز کشور متصل است، افزود: عملیات گازرسانی به ۱۴۱ روستای استان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه در حال حاضر ۸۸/۴ درصد خانوارهای روستایی استان زنجان بهره مند از نعمت گاز طبیعی هستند، ابراز داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان سال ۱۴۰۰ نفوذ گازرسانی در استان به ۹۸/۳۰ درصد می رسد.

مهندس احمدلو ادامه داد: در حال حاضر همه ۲۱ شهر استان با ۱۰۰ درصد جمعیت شهری، از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای ۵۹۲ کیلومتر خط انتقال گاز و ۷ هزار و ۲۲ کیلومتر شبکه های تغذیه و توزیع گاز در استان زنجان خبر داد و گفت: با همت کارکنان خدوم گاز زنجان در حال حاضر ۳۷۰ هزار و ۷۹۴ مشترک زنجانی از نعمت گاز طبیعی، استفاده می کنند.


فاطمه شمشیرگر -استان زنجان

334639