مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان خبر داد:

افتتاج ۱۰پروژه گردشگری و صنایع‌دستی در هفته دولت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از افتتاح ۱۰ پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این استان با اعتبار ۳۵۹ میلیارد تومان خبر داد.
تصویر افتتاج ۱۰پروژه گردشگری و صنایع‌دستی در هفته دولت

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، امیر ارجمند مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه ها با همکاری و مشارکت بین بخش دولتی و خصوصی در استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های قابل‌افتتاح شامل فاز اول مجتمع خدماتی، رفاهی و بین‌راهی الماس غرب، مجموعه گردشگری قصر سفید، اقامتگاه بوم گردی انگوران، اقامتگاه بوم گردی شهر سهرورد، یک کارگاه گیوه‌دوزی، یک کارگاه مسگری، محوطه‌سازی و راه‌اندازی برق خورشیدی داش کسن، مرمت مجموعه تاریخی قلعه سانسیز، مرمت بنای تاریخی چلپی اوغلی و مرمت خانه تاریخی ذوالفقاری (موزه مردان نمکی) است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای بیش از ۷۲ نفر به‌طور مستقیم در استان شغل ایجاد می‌شود.

ارجمند تصریح کرد: با افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها و همچنین اقدامات لازم برای اجرای پروژه‌های جدید، صنعت گردشگری و صنایع‌دستی این استان بیش‌ازپیش رونق یافته و زمینه‌های حضور گردشگران و مسافران خارجی و داخلی به استان بیش از گذشته فراهم می شود.

منبع: ایرنا

334397