در هفته دولت در استان کرمانشاه افتتاح شد؛

دولت و نظام توجه ویژه ای به توسعه روستاها داشته اند/  افتتاح پروژه های گازرسانی در سنقروکلیایی

مهرداد سالاری در روز چهارشنبه در آئین افتتاح گازرسانی به 25 روستای بخش کلیایی که در روستای خانقاه علیا برگزار شد گفت: در حوزه گازرسانی با توجه به اهمیت ارائه خدمات به روستاها برای هر خانوار، اعتباری بالغ بر ٢۶ میلیون تومان هزینه صرف شده که دست‌آورد آن امروز به وضوح مشاهده می‌شود. 

کرمانشاه- پرسون؛ پروژه گازرسانی به ٢۵ روستای بخش کلیایی با اعتبار بالغ بر ۱۴۱ میلیارد ریال با حضور امام جمعه سنقرکلیایی، مهندس سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فرماندار، نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان در روستای خانقاه علیا انجام گرفت.

10 طرح عمران شهری با اعتبار بیش از 250 میلیارد ریال در سنقروکلیایی افتتاح و کلنگ زنی شد.
این طرح ها شامل افتتاح پروژه آسفالت ورودی سنقر از سمت همدان با 31 میلیارد ریال، آسفالت ورودی شهر سطر با 15 میلیاردریال و همچنین پروژه پارک بانوان، احداث پارک شهرک نیرو انتظامی، پارک شهرک شهرداری، پارک شهرک جانبازان، گلخانه شهرداری سنقر،پیاده روسازی، بهسازی معابر و ایجاد تاسیسات ناحیه کارگاهی جان احمد از پروژه های عمران شهری شهرداری سنقر بود که کلنگ زنی شد.

دولت و نظام توجه ویژه ای به توسعه روستاها داشته اند/ افتتاح پروژه های گازرسانی در سنقرو کلیایی

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه توجه به توسعه روستاها در دولت و نظام جمهوری اسلامی ویژه بوده است؛ گفت: میزان اهمیت به روستاها و مناطق کم برخوردار بعد از انقلاب و به ویژه در طول 8 سال اخیر بی سابقه بوده است.

مهرداد سالاری در روز چهارشنبه در آئین افتتاح گازرسانی به 25 روستای بخش کلیایی که در روستای خانقاه علیا برگزار شد گفت: در حوزه گازرسانی با توجه به اهمیت ارائه خدمات به روستاها برای هر خانوار، اعتباری بالغ بر ٢۶ میلیون تومان هزینه صرف شده که دست‌آورد آن امروز به وضوح مشاهده می‌شود.

وی افزود: این هزینه ها در حوزه های راه، برق و... نیز حدودا به همین مقدار است و با برآورد سرانه هزینه هر خانوار در یک روستا متوجه خدمات گسترده و ارزشمند دولت و نظام به روستاها نسبت به شهر خواهیم شد.
سالاری افزود: در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه ای که دشمنان نظام اعمال کرده اند خدارا شاکریم که دولت همچنان در ارائه خدمات و توسعه پروژه ها بدون توقف قدم برمیدارد.

وی ادامه داد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که با تمام توان در کنار این عزیزان هستیم و آنچه که در توان دولت و نظام است در خدمت‌رسانی به مردم انجام خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با مثبت ارزیابی کردن سطح ارائه خدمات در روستاها افزود: دهیاران و مردم عزیز روستاها به جهت توسعه منطقه ای اهتمام ویژه ای را در مشارکت همگانی داشته باشند.

وی اضافه کرد: تنها با مشارکت میتوان در پیش برد اهداف و برنامه ریزی های صورت گرفته در تمامی سطوح و تحقق آن ها دست پیدا کرد.

افتتاح و کلنگ زنی 13 طرح عمرانی با اعتبار ۸۲ میلیارد ریال در شهرستان ثلاث باباجانی

این طرح های شامل موارد زیر است:

برق‌رسانی به روستایاوراز، پاسگاه های قجر و سیاه طاهر، روستاهای حرمیان، جاسوسکه، ژاله کوسه

آبرسانی به روستای اورازه و افتتاح طرح بازیافت و پرس پلاستیک

افتتاح طرح آبخیزداری حوزه شهری و روستاهای حومه کانی دانیال ،قلقله و زیارت تمرخان

افتتاح ساختمان اداره بهزیستی شهرستان و کلنگ زنی تصفیه خانه و فاضلاب کشی میرآباد

بهره‌برداری از ۵ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان سرپل ذها

روابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب گفت: ۵ طرح عمرانی و خدماتی در چهارمین روز از هفته دولت با ۱۴ اعتبار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال افتتاح و بهره برداری رسید.

فرماندار سرپل ذهاب در آیین افتتاح این طرح ها با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از تلاش های دولتمردان، گفت: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای کلینه و بازگیر، روستای سراب و جابری و طرح برق رسانی به مجتمع تپانی از توابع بخش مرکزی این شهرستان از محل اعتبارات عمرانی و زلزله از طرح های مورد تأمین شد که امروز در سرپل ذهاب به بهره برداری رسید.

افتتاح 25 پروژه خدماتی، عمران شهری و روستایی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در هرسین

این پروژه ها با حضور امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ، یاور محمدی مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

آسفالت معابر شهری ، احداث بلوار در مناطق روستایی ، توسعه شبکه برق و افتتاح ۱۵ پروژه کوچک روستایی در بخش های مرکزی و بیستون از اهم این پروژه ها بودند.

افتتاح ۲۸ طرح عمرانی، کشاورزی و صنعتی در گیلانغرب

۲۸ طرح عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی امروز (چهارشنبه) با حضور دکتر کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به بهره برداری رسید.

این طرحها شامل ۵ طرح عمران شهری، آسفالت معابر و احداث میدان در سطح 15 هزار متر مربع در شهرک سراب گیلانغرب و شهر سرمست، سه طرح کشاورزی و دامپروری 500 راسی، احداث واحد فرآوری قیر طبیعی( بیتومین) در رویبان و 19 طرح عمران روستایی، بهسازی معابر، جدول گذاری، احداث بوستان و فضاهای ورزشی درسطح بخش های مرکزی و گواور است.

برای ایجاد و راه اندازی این طرحها با اشتغالزایی 30 نفر 175 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

افتتاح کارگاه دوخت و دوز سازمان مردم نهاد روژی و روناکی در سرپل ذهاب

کارگاه دوخت و دوز روژی و روناکی امروز چهارشنبه ( ۵شهربور) با حضور زهره رستمی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری افتتاح و به بهره برداری رسید.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

194634