جریمه یکهزار و ۱۰۰ خودروی غیربومی در چهارمحال و بختیاری

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از جریمه یکهزار و ۱۰۰ خودروی غیربومی در این استان خبر داد.
تصویر جریمه یکهزار و ۱۰۰ خودروی غیربومی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش سایت خبری پرسون از چهارمحال و بختیاری، غلامعلی نوربخش رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در این مدت ۶۰۰ دستگاه خودروی پلاک غیربومی نیز از ورودی شهرهای استان بازگردانده شدند.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان و مسافران از تردد غیرضروری در این ایام خودداری کنند ،اظهار داشت: در این ایام خودروهای دارای مجوز درمانی، خودروهای باربری و حمل و نقل عمومی اجازه تردد دارند و از ورود سایر خودروها به شهرهای استان جلوگیری می‌شود.

به گفته وی، محددیت و طرح منع سفر از ساعت ۱۲ روز ۲۴ مردادماه همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز پنجم شهریورماه ادامه دارد و هم اکنون در ۶ نقطه ورودی و خروجی استان از جمله پلیس راه شهرکرد به اصفهان، بازفت، سامان ، بروجن، کارون ۴ و محور لردگان به یاسوج نیروهای پلیس راه به صورت شبانه روز مستقر هستند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ورود خودروهای پلاک غیر بومی به استان از محورهای فرعی اظهار داشت: نیروهای راهور کنترل درون شهرها را برعهده دارند و با مالکان خودروهای غیر بومی برخورد می‌شود.

وی افزود: کنترل محورهای مواصلاتی با همکاری ماموران راهور و پلیس راه و سایر یگان‌های امدادی از جمله هلال احمر، اورژانس و بسیج در حال اجراست و از ورود خودروهای پلاک غیر بومی به استان جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۰ مرداد، ۶۵ هزار و ۷۵۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است که از این تعداد یک هزار و ۳۲۶ بیمار جان خود را از دست دادند.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا قرار دارد.

تمامی تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی چهارمحال و بختیاری که حدود ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان را شامل می‌شود، تکمیل شده و بیمارستان صحرایی در شهرستان‌های شهرکرد و فارسان برای خدمات‌رسانی به بیماران برپا شده است.

چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راههای ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است.

منبع: ایرنا

333362