معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

عودت بیش از ۶ هزار خودروی غیربومی به محل سکونت خود

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای منع ترددها بیش از ۶ هزار خودروی غیربومی به محل سکونت خود عودت داده شد.
تصویر عودت بیش از ۶ هزار خودروی غیربومی به محل سکونت خود

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، سرهنگ حمیدرضا قدیمی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای منع ترددها بیش از ۶ هزار خودروی غیربومی به محل سکونت خود عودت داده شد.

سرهنگ حمیدرضا قدیمی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان زنجان با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی از ۲۴ مرداد امسال تاکنون برابر با طرحی از پیش تعیین شده در ۲۱ نقطه از استان مستقر شده اند، اظهار کرد: پایش تصویری نیز در تمامی این نقاط انجام می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت ترددها در این مدت اضافه کرد: طبق پایش‌ها ۳۱ هزارو ۱۵۰ دستگاه خودرو در این مدت تردد داشتند که این میزان در مدت مشابه ۲۶ هزارو ۸۵۰ دستگاه بوده است.

این مسوول، بابیان اینکه در رابطه با بازدید از صنوف نیز از ۵۱۶ صنف در حوزه تخصصی نیروی انتظامی بازدید به عمل آمد، گفت: در همین راستا به ۶۲ صنفی که مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نبودند تذکرات لازم داده شد.

این مسوول ادامه داد: با اجرای منع تردد، ۷۶۸ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون ۲۰۰ هزار تومانی شدند و اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی از طریق دوربین ها نیز برای یک‌هزارو ۷۸۰ فقره انجام گرفته است.

قدیمی با بیان اینکه به صورت دستی نیز ۴۲۰ دستگا خودرو اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی شدند، خاطرنشان کرد: هشت هزارو ۴۸۴ دستگاه خودرو نیز که هم دارای شماره غیربومی بوده و هم دستور و فرمان پلیس را اجرا نکردند علاوه بر اعمال قانون یک میلیون تومانی به شهر خود عودت داده شدند.

وی یادآور شد: ۳۲ فقره جریمه ۵۰ هزار تومانی نیز برای خودروهایی که ظرفیت بالای ۵۰ درصد را رعایت نکرده بودند، صادر شد.

منبع: ایرنا

333730