معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی:

کاندیداها از شبکه ها و پیام رسان های داخلی استفاده کنند

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی در نشستی با حضور کاندیداهای شورای شهر در فرمانداری اراک باید و نباید های انتخاباتی را تبیین کرد.

تصویر کاندیداها از شبکه ها و پیام رسان های داخلی استفاده کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، محسن خیرمند سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی ظهر امروز هجدهم خرداد در نشست توجیهی تببین بایدها و نبایدهای انتخاباتی در جمع کاندیداهای شورای شهر در فرمانداری اراک گفت: شیوع و همه گیری کرونا بسیاری از فعالیت ها و رویدادها را به سمت فضای مجازی سوق داده است.

وی ادامه داد: حواستان به فضای مجازی باشد، قطعا شبکه های اجتماعی فرصت های بسیار خوبی در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می دهد تا بتوانند برنامه ها، نگرش ها و اقدامات خود را معرفی کنند اما در عین حال می تواند خطرات بیشتری نیز به همراه داشته باشد و در واقع به ابزاری برای ایجاد جو منفی تبلیغاتی تبدیل شوند لذا توصیه می شود تا حدامکان از پیام رسان های داخلی استفاده گردد.

خیرمند ضمن تببین تخلفات شایع انتخاباتی تصریح کرد: کارمندان دولت اجازه هیچ گونه تبلیغات در ساعات اداری برای نامزدها را حتی در فضای مجازی ندارند و با هرشخصی در روند رای گیری اخلال ایجاد کند یا خارج از چارچوب قانون عمل کند برخورد و برای وی پرونده قضایی تشکیل می گردد.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تاکید کرد: سلامت انتخابات بسیار حائز اهمیت است تا آنجاکه می توانیم اجازه نمیدهیم حتی یک رای از مردم باطل شود چرا که حق الناس است.
وی تصریح کرد: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم تمام دشمنان تلاش می کنند تا تنور انتخابات گرم نشود قطعا وظیفه اول تک تک ما این است که برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش نماییم.

سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری استان در پایان اظهار داشت: توصیه ای که به همه شما دارم این است که منشور اخلاق انتخاباتی را در ستادهای انتخاباتی خود نصب کنید و از تمام کسانی که در ستادهای انتخاباتی شما مسئولیت دارند بخواهید قوانین و مقررات رعایت کنند و تنها در چارچوب قانون حرکت کنند.

303917

مطالب مرتبط