رئیس کل دادگستری ایلام:

کاهش 4 درصدی پرونده‌ها در سال ۹۹ نسبت به سال 98

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: همکاری و همیاری دو جانبه بسیاری خوبی بین فرماندهی ناجا و دستگاه قضایی در استان ایلام وجود دارد و باید همواره این تعامل بین این دو دستگاه وجود داشته باشد.

تصویر کاهش 4 درصدی پرونده‌ها در سال ۹۹ نسبت به سال 98

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، علی دهقانی؛ رئیس کل دادگستری ایلام در دیدار با فرمانده انتظامی این استان؛ سردار دلاور القاصی مهر، با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه، ابراز کرد: بایستی بابت برقراری نظم و امنیت در استان ایلام از فرمانده انتظامی استان و نیز کلیه کارکنان ناجا نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین بابت اجرای ایمن و منظم انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 28 خرداد از نیروی انتظامی نهایت قدردانی را داریم.

دهقانی در ادامه تصریح کرد: یکی از اصلی ترین اولویت های پیشرفت و توسعه یک منطقه وجود امنیت و نظم در آن است. در استان ایلام به جهت تلاش شبانه روزی کارکنان محترم ناجا امنیت مطلوبی داریم.

وی به اهمیت حضور پلیس در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: حضور پلیس در سطح جامعه باعث ایجاد امنیت و آرامش شهروندان است و این حضور باید ادامه داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در پایان خاطر نشان کرد: همکاری و همیاری دو جانبه بسیاری خوبی بین ناجا و دستگاه قضایی در استان ایلام وجود دارد و باید این تعامل همواره بین این دو دستگاه وجود داشته باشد.

نوروزی_استان ایلام

307771

مطالب مرتبط