۳ متخلف انتخاباتی بازداشت شدند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته هشت متهم تحت تعیقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شدند که پنج نفر با قرار تامین مناسب آزاد شده و در حال حاضر سه نفر در بازداشت هستند.
تصویر ۳ متخلف انتخاباتی بازداشت شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز ۹ تیرماه در جلسه شورای معاونان دادگستری استان کرمان اظهار کرد: اقدامات و برنامه‌های خوبی از سوی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان پیش بینی شده بود که با همکاری معاونان، اعضای شورای قضایی و دستگاه‌های همکار به صورت منظم و منسجم برگزار شدند.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه با ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه افزود: علی‌رغم اینکه هفته قوه قضاییه با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همزمان شده بود، اما برنامه‌ها بازتاب بسیار خوبی در بین مردم و رسانه‌ها داشته است.

حمیدی در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم استان کرمان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان کرمان با مشارکت بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار نفر، یکی از استان‌های پیشرو در خصوص مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ مشکل امنیتی و رخداد ناامنی در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه شاهد کاهش چشمگیر تخلفات و جرائم انتخاباتی در این دوره از انتخابات هستیم، عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته هشت متهم تحت تعیقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شدند که پنج نفر با قرار تامین مناسب آزاد شده و در حال حاضر سه نفر در بازداشت هستند و رسیدگی به پرونده‌های متهمان در اولویت دستگاه قضایی قرار دارد.

منبع: ایسنا

694397