پیش‌بینی مشارکت قابل قبول در انتخابات

یک عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با پیش بینی مشارکت قابل قبول در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠، گفت که نتیجه انتخابات در مرحله اول مشخص خواهد شد.
تصویر پیش‌بینی مشارکت قابل قبول در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد رشیدی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که امروز ما و همه کشورهای جهان درگیر آن هستیم کروناست که حضور مردم را در صحنه های عمومی کمرنگ کرده است. از طرفی آنچه ما در ۴٢ سال گذشته دیدیم بیانگر این بوده که مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود حضور پررنگی داشته‌اند.

وی افزود: امروز هم با تمام حواشی موجود و شرایط بیماری کرونا و احتمال اینکه در روزهای آینده وارد پیک بعدی کرونا شویم، مردم حضور جدی در انتخابات خواهند داشت چرا که جمهوریت نظام همیشه توسط مقام معظم رهبری و مردم تقویت شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس ادامه داد: در همه ادوار انتخابات ما دعوت مقام معظم رهبری از مردم برای مشارکت حداکثری و دغدغه مندی مردم را شاهد بودیم و پیش‌بینی این است که در این دوره از انتخابات هم مشارکت قابل قبول و خوبی در انتخابات را شاهد خواهیم بود.

رشیدی با بیان اینکه نتیجه انتخابات در مرحله اول مشخص خواهد شد، اضافه کرد: پیش‌بینی من این است که در بین ۷ کاندیدای نهایی انتخابات ریاست جمهوری، سه یا چهار نفر آنها انصراف خواهند داد و رقابت نهایی بین سه، چهار نفر باقی مانده خواهد بود.

منبع: ایسنا

301731