اقدام پارلمان اروپا سیاسی است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اینکه اتحادیه اروپا در شرایط فعلی دست به چنین اقدامی زده است جای تاسف دارد و نشان از درماندگی این کشورها در مقابل اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

تصویر اقدام پارلمان اروپا سیاسی است

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدصالح جوکار ضمن محکومیت اقدام ضد ایرانی پارلمان اروپا، بیان کرد: غیر از اینکه اقدام ضد ایرانی پارلمان اروپا جنبه اجرایی دارد یا ندارد، نکته حائز اهمیت این است که این اقدام برخلاف حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل است. درواقع اگر قرار باشد مصوبه پارلمان اروپا اجرایی شود از این پس می توان ارتش کشورهای مختلف را تروریست قلمداد کرد. اگر باب این موضوع در دنیا گشوده شود در وهله اول شامل حال کشورهای اروپایی و آمریکا خواهد بود چراکه آنها جنایت های مختلفی در غرب آسیا انجام داده اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقطه مقابل تروریست ها است

وی در ادامه اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقطه مقابل تروریست ها در منطقه غرب آسیا بوده است. در برابر آنچه که در عراق و سوریه گذشت سپاه پاسداران ایستاد، سپاه پاسداران در برابر تروریست هایی که خود اروپایی ها پرورش دادند و آنها را تسلیح کردند ایستاد. اینکه اتحادیه اروپا در شرایط فعلی دست به چنین اقدامی زده است جای تاسف دارد و نشان از درماندگی این کشورها در مقابل اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

درد اروپا اقتدار نظام اسلامی است

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: درد آنها داشتن پهپادهای پیشرفته و موشک های هوشمند نقطه زن است، آنها اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بر نمی تابند در صورتی که خودشان دارای انواع کلاهک های هسته ای هستند که هر موقعی می توانند علیه بشریت از آنها استفاده کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی گفت: این اقدام پارلمان اروپا بیشتر جنبه سیاسی دارد و در راستای سیاست راهبردی آمریکا است که می خواهد ملت ایران را به انزوا ببرد.

جوکار در پایان تاکید کرد: اروپایی ها در حقیقت در نقش آمر آمریکایی ها هستند و در زمین آمریکا بازی می کنند، قطعا ما نیز اقدام متقابلی انجام خواهیم داد. مجلس شورای اسلامی بایستی مصوبه ای داشته باشد تا نسبت به جنایت هایی که ارتش این کشورها در منطقه غرب آسیا انجام دادند، پاسخ لازم را دریافت کنند.

458311