مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

شماره تماس ۱۴۱ آماده ارائه اطلاعات راه ها بصورت شبانه روزی است

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت : شماره تماس ۱۴۱ آماده ارائه اطلاعات راه ها بصورت شبانه روزی است
تصویر شماره تماس ۱۴۱ آماده ارائه اطلاعات راه ها بصورت شبانه روزی است

به گزارش پرسون از مرکزی ، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: مردم قبل از سفر و برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های استان مرکزی با شماره تماس شبانه روزی ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

مهرداد جهانی افزود: با توجه به وقوع سیل در استان مرکزی، ۳۲۰ راننده و راهدار برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیل در شبکه راه‌های استان در حالت آماده باش قرار دارند.
وی ابراز کرد: راهداران ستاد مرکزی استان و شهرستان فراهان برای بازسازی خرابی های سیل در محور اراک-فرمهین محدوده روستای آهنگران در حال لایروبی راه ها از سیلاب و مدیریت عبور آب های سطحی از عرض جاده و ساحت پل لوله ای در ابتدای محور حاتم آباد توسط راهداران جهادگر هستند.
جهانی ادامه داد: با توجه به تجربه مدیریت سیل طی سال های گذشته، در حال حاضر با تمام توان لجستیکی و اعزام ماشین آلات سنگین به شهرستان‌ها بر اساس اولویت‌های مورد نظر طبق اهمیت راهها، در حوزه راهداری برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی لازم را داریم.
وی یادآور شد: محورهای مواصلاتی استان از طریق ۲۷ دوربین نظارتی بصورت آنلاین توسط مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل در حال رصد و پایش است که به محض تغییرات جوی و شروع بارش‌ها اقدامات پیشگیرانه در سریعترین زمان ممکن در قالب اجرای طرح «طوس» انجام خواهد شد.

408227

مطالب مرتبط