فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

امیدواریم در انتخابات آینده ریاست جمهوری؛ دولتی انقلابی و ولایی روی کار بیاید

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امیدواریم که در انتخابات آینده ریاست جمهوری؛ دولتی انقلابی، ولایی و الهی روی کار بیاید.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سردار سیدصادق حسینی؛ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر که در سنندج برگزاری شد، عنوان کرد: باید به مانند شهید حاج قاسم سلیمانی به جای پشت صحنه در مقابل دشمن ایستاد و امروز این کار را رسانه ها انجام می دهند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز دشمن جنگ تبلیغاتی و رسانه ای بزرگی در قالب جنگ نرم علیه این ملت و انقلاب آغاز کرده است و باید گفت که امروز جنگ فکر، اندیشه، علم و... است.

این مقام نظامی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مسئله دیگری که همواره مورد توجه همه بوده و هست این می باشد که باید نگاهمان به غرب و بیرون تغییر کند و باید به داشته های داخلی خود متکی باشیم.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید بکوشیم که باور و تفکر باطل لیبرالسیم در کشور جای خود را به تفکر انقلابی و جهادی بدهد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امیدواریم که در انتخابات آینده ریاست جمهوری؛ دولتی انقلابی، ولایی و الهی روی کار بیاید.

سردار حسینی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی جهاد اکبر و اصغر را همزمان در کنار هم داشت، عنوان کرد: بهترین الگو برای همه ما باید سردار سلیمانی باشد کسی که تا آخرین لحظات زندگی میدان جهاد و مقابله با دشمنان اسلام را خالی نکرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: خوشبختانه علیرغم فشارهای دشمنان در بعد تحریم و اقتصادی و سیاسی توانستیم که دشمن را به زانو درآوریم.

سردار حسینی در پایان سخنان خود عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظات عمر خویش پشت رهبری ایستادند و از وقوع جنگ علیه این کشوری جلوگیری کردند.

آیین مهر ـ استان کردستان

229545