فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

رفع مشکلات از سوی مسئولان در خوشبینی مردم به نظام تأثیرگذار است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: عملکرد و حضور دلسوزانه مسئولان در خودآگاهی، رفع مشکلات و خوشبینی مردم به نظام بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سردار سیدصادق حسینی؛ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز در جلسه شورای فرماندهی سپاه شهرستان دیواندره در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان داشت: پیشرفت هایی که این انقلاب در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورده است بسیار خیره کننده می باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: از سوی دیگر علیرغم تحریم های بسیار سخت دشمنان شاهدیم که فرزندان این مرز وبوم توانستند به فناوری هسته ای، موشکی و... دست پیدا کنند این در حالی است که در دوران قبل از انقلاب علیرغم ارتباط رژیم پهلوی با اکثر کشورهای غربی و... هرگز نتوانست در چنین جایگاهی قرار بگیرد.

این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: کاری که امروز مورد تایید دشمن است این می باشد که برخی از خود فروختگان در داخل کشور همه خوبی‌ها را به حساب غرب و بدی‌ها را به حساب نظام می‌نویسند.

وی با اشاره به اینکه باید در مقابل زورگویی های دشمنان قرار بگیریم و عقب نشینی نکنیم، گفت: باید مشکلاتی که اکنون کشور را تحت الشعاع قرار داده است، عمارگونه و با دستان خودمان حل شود، بنابراین باید گفت که غوغاسالاری و... هیچ کاری را درست نمی کند و تنها زمینه شادی دشمنان را فراهم می آورد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: عملکرد و حضور دلسوزانه مسئولان در خودآگاهی، رفع مشکلات و خوشبینی مردم به نظام بسیار تأثیرگذار است.

سردار حسینی عنوان داشت: بی گمان اگر در خدمت به مردم و جامعه کارنامه ضعیفی از خودمان نشان دهیم، نگاه مردم به انقلاب کاملا تغییر می کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در ادامه بیان کرد: امام خامنه ای چه زیبا می فرمایند که «این انقلاب دو مرحله پیروزی انقلاب و تشکیل نظام را پشت سر گذاشته و امروز در مرحله ساخت دولت اسلامی قرار داریم».

عباسعلی ـ استان کردستان

230698

مطالب مرتبط