فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

ایران حلقه وصل بین کشورهای اسلامی است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ایران نشان داده است که حلقه وصل بین کشورهای اسلامی است و روحیه استکبار ستیزی مردم این کشور زبانزد دنیا و عالم است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سردار سیدصادق حسینی؛ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز در جشن «میلاد کوثر» که در سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: قدرتی که روزگاری آمریکا از آن دم می زد اکنون وجود ندارد و قدرت این کشور تا جایی رو به تحلیل رفته است که برای انتخابات ریاست جمهوری خویش 25 هزار نیروی نظامی را در اطراف کنگره مستقر می کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در مقابل ایران نشان داده است که حلقه وصل بین کشورهای اسلامی است و روحیه استکبار ستیزی مردم این کشور زبانزد دنیا و عالم است.

این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در مسئله برجام به خوبی قدرت ایران مشخص بود، زیرا در یک طرف این مذاکرات ایرن قرار داشت و در مقابل 5 کشور مهم دنیا قرار گرفته بودند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه آمریکایی ها دست به هر کاری می زنند که قدرت دفاعی و موشکی را از ایران بگیرند، گفت: در پیشنهاد اخیر آمریکایی ها در بحث مذاکرات از ایران خواسته اند که نیروگاه ها و قدرت موشکی خود را تعطیل کند و نیز حمایتی از نیروهای مردمی و آزادیخواه در منطقه نداشته باشد که این گفتار و خواسته های غربی ها و آمریکایی ها به نوعی یک استعمار محسوب می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان به دو بلوک غرب و شرق تقسیم می شد، ولی با روی کار آمدن این انقلاب مردمی ایران قطب سومی به نام جمهوری اسلامی در دنیا به وجود آمد.

این فرمانده نظامی تاکید کرد: ناتوانی ایران پیش از انقلاب به حدی بود که بعد از سرنگونی رژیم پهلوی بیش از 25 هزار مستشار آمریکایی از کشور بیرون انداخته شدند که این نشان می داد که رژیم پهلوی دست نشانده ابرقدرتهای آن زمان بوده است.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: ایران اسلامی بعد از نظام پهلوی به پیشرفت های بسیاری در حضور های مختلف دست پیدا کرده است که با وضعیت گذشته به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه امروز ایران در زمره کشورهایی است که در صنعت فضایی حضور دارد، گفت: این نظام از ابتدای پیروری خود تاکنون در خدمت این ملت و مردم بوده است و این را برای خود مایه افتخار و برکت می داند.

231210