رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با استاندار کردستان:

کُشتی کردستان نیازمند حمایت است/ شهرداری ها رشته های ورزشی را حمایت کنند

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر حمایت خوبی از استعدادهای ورزشی به ویژه کشتی در کردستان شود، شاهد افتخارآفرینی های زیادی در این رشته خواهیم بود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، علیرضا دبیر؛ رئیس فدراسیون کشتی امروز با استاندار کردستان، محمدجواد یزدانی نیا؛ نایب رئیس سازمان لیگ کشتی، شهردار سنندج، رییس هیات کشتی کردستان و.. دیدار و گفتگو کرد.

دبیر در این نشست اظهار داشت: پتانسیل کشتی در بین نوجوانان و جوانان کردستان بسیار بالاست که این می تواند زمینه مدال آوری در این رشته وزرشی را برای این استان مهیا سازد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: بنده سفرهایی به استان های مختلف کشور برای بررسی مشکلات در بحث کشتی دارم و در این سفرها تلاش می کنیم که قول هایی از مدیران ارشد استان برای حمایت از این ورزش بگیریم.

این پیشکسوت کشتی ایران در ادامه سخنان خود تاکید کرد: کشتی یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار در کشور است و به عنوان ورزش اول این کشور شناخته می شود.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همیشه مطرح کرده ایم، تاثیرگذاری شهرداری ها در حمایت از ورزش بوده است، بنابراین به نظر می رسد که شهرداری ها می توانند با حمایت های خود رشته کشتی را ارتقا دهند.

دبیر بیان کرد: بی گمان اگر حمایت خوبی از استعدادهای ورزشی به ویژه کشتی در کردستان شود، شاهد افتخارآفرینی های زیادی در این رشته خواهیم بود.


بیشتر بخوانید؛

دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد تست پی سی آر و آر دی اس دادند

کردستان آماده میزبانی کُشتی جام باشگاه های جهان


در ادامه این نشست، بهمن مرادنیا، استاندار کرمانشاه اظهار داشت: تلاش ما این است که بتوانیم همه بخش ها همانند بخشی خصوصی را برای حمایت از کشتی استان کردستان بسیج کنیم.

استاندار کردستان گفت: سفر رئیس فدراسیون کشتی به استان کردستان باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین کشتی گیران این خطه خواهد شد.

در ادامه این دیدار، خیرآبادی؛ رییس هیات کشتی استان کردستان گفت: سفری رئیس فدراسیون کشتی به استان کردستان را باید به فال نیک گرفت زیرا این استان سرشار از استعدادهای کشتی است.

همچنین در این جلسه مقرر شد یکی از سالن‌های شهرداری سنندج تجهیز و در اختیار کشتی استان قرار گیرد.

براساس این گزارش، قطب الدین صادقی از بازیگران سینما و تلویزیون و محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون نیز به عنوان مهمان در این جلسه حضور داشتند.

آیین مهر ـ استان کردستان

228335

مطالب مرتبط