پیگیری‌‌های «پرسون» نتیجه داد؛

تکذیب توزیع مازوت در نیروگاه‌های تهران توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار پرسون توزیع مازوت در نیروگاه‌های تهران را تکذیب کرد.

به گزارش پرسون؛ فاطمه کوهی، رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایت خبری پرسون، اظهار داشت: با توجه به ممنوع بودن استفاده از سوخت مازوت یا همان نفت کوره در مراکز صنعتی و نیروگاه‌های کشور، هیچ سوختی از این نوع در اختیار مراکز صنعتی و نیروگاه‌های استان تهران قرار نگرفته است.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش آلودگی هوای تهران در روزهای اخیر و وجود شایعاتی مبنی بر استفاده از نفت کوره در نیروگاه‌ها و سایر مراکز صنعتی در تهران، عرضه چنین سوختی توسط شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی را تکذیب می‌کنیم.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران افزود: پالایشگاه‌های ما در مدت نزدیک به ۳ سال گذشته تولیدات خود را مطابق با استانداردهای یورو ۴ عرضه می‌کنند و همچنین با توجه به ممنوعیت استفاده از این سوخت در مراکز صنعتی کشور این امر دور از واقعیت می‌باشد.


بیشتر بخوانید؛

شواهد بیشتری از احتمال مصرف مازوت در تهران منتشر شد


کوهی تصریح کرد: قطعا آلودگی‌ هوای تهران منشاء دیگری غیر از سوخت مازوت دارد و این وظیفه دستگاه‌های نظارتی در حوزه محیط زیست است که این موضوع را پیگیری و تخلفات را گزارش دهند.

گفت‌وگو از مسعود لاهوت

225927