نماینده ولی فقیه:

توسعه دانشگاه فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد ضرورت دارد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر راه اندازی دانشگاه فنی و حرفه ای در کهگیلویه و گچساران گفت: برای توسعه پایدار این شهرستان ها ضروری است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با کارکنان دانشگاه فنی وحرفه ای استان گفت: دانشگاه فنی وحرفه ای دانشگاهی مهارت محور است و در زمینه ایجاد اشتغال می تواند به خوبی نقش آفرینی کند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه داشتن مهارتهای فنی وحرفه ای علاوه بر کمک به رفع نیازهای جامعه در بخش خدمات و صنعت در زندگی شخصی نیز کاربرد فراوانی دارد افزود: باید برای فرهنگ سازی و سوق دادن دانش آموزان به سمت رشته های فنی وحرفه ای بیش از پیش تلاش کرد.


بیشتر بخوانید؛

رئیس جدید دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد


نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج خواستار توسعه این دانشگاه در شهرستانهای کهگیلویه و گچساران با توجه به ظرفیتهای موجود شد.

روح الله دانش پایه رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: شیوه آموزش در دانشگاه فنی وحرفه ای به دلیل جذب فارغ التحصیلان به بازار کار با بقیه دانشگاهها تفاوت دارد.

دانش پایه با اشاره به اینکه دانشگاه فنی وحرفه ای ارتباط نزدیکی با حوزه صنعت و بازار کار دارد افزود: بسیاری از دانشجویان این دانشگاه به عنوان کارآفرین توانسته اند در حوزه اشتغال و رفع نیازهای جامعه به خوبی نقش آفرینی کنند.

نماینده ولی فقیه گفت: هم اکنون در۱۳ رشته در مقطع کاردانی و ۸ رشته در مقطع کارشناسی بیش از هزار ۳۰۰ دانشجو در رشته های مختلف فنی وحرفه ای در دو آموزشکده پسران ودختران مشغول تحصیل هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

224962

مطالب مرتبط