معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا همدان خبر داد؛

برگزاری امتحانات دانشجویان دانشگاه بوعلی با یک ماه تاخیر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: امتحانات دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا با یک ماه تاخیر در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان ؛ حسن ساریخانی,معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینای همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر تاریخ امتحانات پایانی ترم اول امسال این دانشگاه اظهار کرد: امتحانات مقاطع تحصیلی ۱۱ تا ۲۳ بهمن انجام می پذیرد.

ساریخانی افزود: طبق تقویم آموزشی دانشگاه زمان شروع کلاس‌های دانشجویان ورودی‌های قبل، ۲۹ شهریورماه است اما امسال به علت تغییرات ایجاد شده، دانشجویان جدیدالورود در ۲۴ آبان ماه کلاس‌های خود را آغاز کردند.


بیشتر بخوانید؛

یلدای امسال را مجازی برگزار کنیم!


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا درباره تمدید ترم جاری ادامه داد: طبق مصوبه شورای دانشگاه برای جبران هشت هفته اختلاف آموزشی، دو هفته به ترم دانشجویان جدیدالورود اضافه شد و مابقی کلاس‌ها به صورت جبرانی برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعطیلی‌های اعمال شده در اوایل آذرماه تا نیمه‌های آن به علت محدودیت‌های کرونایی هیچ‌گونه ارتباطی به کلاس‌ها نداشت تصریح کرد: در این ایام جلسات پا برجا بود و این دو هفته به تاریخ ترم اضافه نخواهد شد.

ساریخانی با بیان اینکه این تغییرات موجب جا به جایی ترم دوم سالتحصیلی جاری هم شد اضافه کرد: انتخاب واحد ترم دوم نیز ۴ تا ۱۰ بهمن برگزار می‌شود در حالی که در سال‌های قبل انتخاب واحد ترم در اوایل دی بود که امسال با یک ماه تاخیر انجام می‌شود.

225177

مطالب مرتبط