فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

طرح شهید سلیمانی در شهرستان های تویسرکان، اسدآباد، نهاوند و بهار در حال اجراست

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: طرح شهید سلیمانی در شهرستان های تویسرکان، اسدآباد، نهاوند و بهار توسط گروه های جهادی در حال اجراست.

به گزارش پرسون، مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین( ع) استان همدان در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی در استان در گفتگو با سایت خبری پرسون اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح شکستن زنجیره بیماری کروناست.

مجیدی افزود: پیگیری، پایش و قرنطینه کردن و شناسایی افراد بیمار و نزدیکان بیماران در خانواده از جمله اقدامات گروه های جهادی در این طرح است.

وی ادامه داد: در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی اقدامات گروه های جهادی در شهرستان های تویسرکان، اسدآباد، نهاوند و بهار فعال هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: در شهرستان نهاوند یک هزار بسیجی با همکاری خانه بهداشت توانسته اند روستاهای این شهرستان را پوشش دهند.


بیشتر بخوانید؛

توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی در کبودرآهنگ، فامنین درگزین


مجیدی با اشاره به اینکه حدود ۵ ماه آموزش های لازم به بسیجیان این طرح داده شده است گفت: در شهرستان تویسرکان سه کمیته عملیاتی با تعداد ۶۴۹ بسیجی در قالب ۹۰ گروه ساماندهی شده است.

وی افزود: در شهرستان بهار نیز طرح شهید سلیمانی در قالب طرح محله محور در صد محله با همکاری شبکه بهداشت، هلال احمر و گروه های جهادی در قالب سه تیم اجرا شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: در شهرستان اسدآباد نیز ۷۶ تخت به عنوان نفاهتگاه افراد قرنطینه در نظر گرفته شده است که در آن ۵۰۰ نیروی بسیجی در حاشیه ای امن به بیماران کرونایی خدمت ارائه می دهند.

منیژه فرهانپور-استان همدان

223306

مطالب مرتبط