مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور:

گفتمان سازی اولین قدم برای ایجاد حرکت عمومی جهادی

سرهنگ علی ایل‌بیگی ،مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اولین قدم برای ایجاد حرکت عمومی جهادی، گفتمان سازی است.
تصویر گفتمان سازی اولین قدم برای ایجاد حرکت عمومی جهادی

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سرهنگ علی ایل‌بیگی در جلسه مسئولان قرارگاه‌ها و شوراهای جهادی استان قزوین اظهار کرد: آغاز سیاست‌گذاری حرکت‌های جهادی از سال ۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفت و اتفاقات خوبی رقم خورده و در دیدارهای رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) در سال های ۸۹ و ۹۸ با جهادگران این عرصه تأکید داشتند که همه آحاد مردم را برای حل مشکلات مردمی پای کار بیاورید.

وی افزود: در هشت سال دوران دفاع مقدس اداره‌کننده جنگ مردم بودند و بعد از جنگ هم در دایره مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همین مدل را در خارج از مرزها پایه‌ریزی کرد و هسته‌های مردمی مقاومت در کشورهای مختلف تشکیل شد و در صحنه هستند و قطعا این جریان مردمی به اوج اهداف انقلاب اسلامی خواهد رسید و تمام عرصه‌ها باید به سمت مردمی‌سازی بروند.
وی اظهار کرد: قرارگاه‌های جهادی برای مردمی‌سازی خدمت رسانی و تخصصی کردن حرکت های جهادی شکل گرفته و مطالبه رهبری این بود که سپاه ورود کند و مردم را هم در این کار دخیل سازند تا به حل مشکلات مردم منتج شود.

693963

مطالب مرتبط