سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

مهمترین اخبار

داشتن خانواده سالم و شاد باعث می‌شود تا فرد سلامت روانی بهتری را تجربه کند و در آینده فرد موفق‌تری باشد. درواقع خانواده‌های سالم با تربیت فرزندانی سالم‌تر، سلامت جامعه را تامین می‌کنند. با این تفاسیر جوامع نیازمند شکل‌گیری خانواده‌های شاد هستند و در این زمینه باید تلاش و برنامه‌ریزی مستمر داشته باشند.

چرت بعد از ظهر و خواب نیم روزی برای بعضی‌ها اگر نباشد همه چیز به هم می‌ریزد. چرتی که حداقل و حداکثری دارد که باید رعایت شود. حال می‌خواهیم بدانیم خواب نیم روزی مفید است یا نه؟
در این مقاله به دلایل علاقه افراد به پاییز پرداخته شده است. پاییز با رنگ‌های زیبا، هوای خنک و حس نوستالژیک خود، بسیاری را مجذوب می‌کند. همچنین، این فصل به عنوان زمانی برای تفکر و آرامش شناخته می‌شود. در ادامه، با جزئیات بیشتری از این دلایل آشنا خواهید شد.
اگر تاچندسال پیش پدرومادرها برای تحقق رویاهای فرزندان‌شان تلاش می‌کردند حالا با وجود اینستاگرام و ظهور پدیده «کودک‌بلاگری» زمین بازی عوض شده و دیگر این نوزادان و کودکان هستند که ابزار تعبیر رویاهای چندین و چندساله والدین‌شان می‌شوند!

امروزه یکی از چیزهای غلطی که در بین مردم عادی حتی برخی پزشکان رایج شده است، توصیه به نخوردن شام برای لاغری می باشد که عوارض جدی برای شما به همراه خواهد داشت.
طبق گفته آکادمی پزشکی خواب آمریکا، حدود 65 درصد از آمریکایی ها در مقطعی از زندگی خود در طول خواب صحبت می کنند.
زندگی مینیمالیستی، سبکی جدید و البته متفاوت از زندگی می باشد که با تغییر دادن سبک زندگی خود به زندگی مینیمالیستی، قطعا فوایدی برای شما خواهد داشت.
گرمازدگی یک وضعیت جدی است که در اثر افزایش بیش از حد دمای بدن رخ می‌دهد. این وضعیت زمانی رخ می‌دهد که بدن نتواند خود را خنک کند و در نتیجه دمای داخلی بدن به شدت افزایش می‌یابد.
در این مقاله، با استفاده از نظر کارشناسی متخصصان تناسب اندام، به این سؤال پاسخ می‌دهیم که چقدر طول می‌کشد تا نتایج و اثرات تمرینات ورزشی را در کاهش وزن، افزایش عضلات، سلامت روان و موارد دیگر مشاهده کنیم. البته، ابتدا اجازه دهید به این مطلب بپردازیم که رسیدن به این نتایج به چه عواملی وابسته است.
آفتاب‌سوختگی در اثر پرتو‌های فرابنفش خورشید اتفاق می‌افتد. حتماً می‌دانید که آفتاب‌سوختگی باعث پیری زودرس پوست و سرطان پوست می‌شود. آفتاب‌سوختگی‌های شدید در کوتاه‌مدت که با تاول و بدحالی همراه‌اند می‌توانند موجب دهیدراسیون و مسمومیت آفتابی و عفونت شوند.
هیچ کس کامل و بی‌عیب و نقص نیست و بدیهی است که همه‌ی ما نقاط ضعف یا ویژگی‌هایی داریم که زندگی مشترک‎مان را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ اما برخی از این ویژگی‌ها نسبت به برخی دیگر برای ارتباط مخرب‌تر هستند.