سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

یک پزشک متخصص پوست و مو در خصوص علل افزایش شپش موی سر در جهان صحبت کرد و راه‌های انتقال آن را عنوان کرد.
گیاهانی مانند آلوئه‌ورا ، چای سبز و گل گاوزبان دارای خواص ضدالتهابی و آرام‌بخشی هستند. استفاده از این گیاهان می‌تواند به کاهش خارش بدن و التهابات پوست کمک نماید.
نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد افرادی که از رژیم غذایی گیاهخواری پیروی می‌کنند کمتر احتمال دارد دچار بی خوابی شوند.
برای احساس شادی بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم کمی از دغدغه‌های زندگی فاصله بگیرید و بخواهید تا شادی به سراغتان بیاید. در آن صورت خواهید دید که برخلاف تصور حتی کوچک‌ترین اتفاقات زندگی نیز می‌توانند موجب شادی‌تان شوند.
بازنشستگی زمانی است که همه ما مشتاقانه منتظر آن هستیم؛ دوره‌ای از زندگی که در نهایت می‌توانیم به عقب برگردیم و از ثمره کار خود لذت ببریم. اما بیایید صادق باشیم، همیشه آنقدر که ما تصور می‌کنیم خوشحال‌کننده نیست.
صبح‌های تاریک و سرد می‌توانند بیرون آمدن از رختخواب را سخت‌تر از قبل کنند. ریتم شبانه‌روزی بدن ما برای بیدار شدن با طلوع خورشید طراحی شده است، بنابراین کمبود نور خورشید در صبح‌های زمستان کار را دشوار می‌کند.
مو‌های جمع شده روی فرش یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. این مو‌ها می‌توانند از موی سر و موی حیوانات خانگی باشند. جمع کردن این مو‌ها از روی فرش کار دشواری است و ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد.
آیا همین که از خواب بیدار می‌شوید احساس خستگی می‌کنید؟ یا اینکه نمی‌توانید بر کسلی بعد از ظهر غلبه کنید؟ این‌ها ممکن است نشانه‌هایی باشند که نوع سبک زندگی بر انرژی شما تأثیر گذاشته و منجر به مه مغزی و خستگی همیشگی می‌شود.
مراقبت از سلامت بدن با فعالیت جسمی، انتخاب غذای سالم، خواب کافی و ... عاداتی هستند که از پیری زودرس جلوگیری می‌کنند. حتی با رعایت این عادات می‌توانید دوران کهنسالی سالم‌تری را هم تجربه کنید.
مزایای طبیعت درمانی برای سلامت روان را در این مقاله از بیتوته بررسی خواهیم کرد، زیرا ارتباط با طبیعت به عنوان یک راهکار درمانی برای بهبود سلامت روانی افراد، از جمله نقاط قوتی است که به طور گسترده مورد توجه قرار گرفته است. از تأثیرات مثبت آرامش بخش طبیعت تا تسهیل فرآیند های ترکیبی درمانی، این مزایا به دلیل تأثیرات مثبت بر حالت های روانی به نقل از تحقیقات مختلف آشکار شده‌اند.
مصرف ماهی‌های سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ و پروتئین، روی، منیزیم، سلنیوم، آهن و ید را در کاهش تنگی نفس و اثرات زیان بار ترکیبات التهاب آور مفید دانست.
از دیگر نشانه‌های زیاد بودن میزان چربی‌ها در رژیم غذایی، بدبو شدن دهان و بدن است. زمانی که میزان چربی در رژیم غذایی بیش‌ازحد باشد، بدن هم کتون بیشتری تولید می‌کند و همین موضوع باعث شکل‌گیری بوی نامطبوع در بدن و دهان می‌شود.
کارشناسان هشدار می‌دهند که خوابیدن به پهلو، به‌دلیل فشار زیادی که روی صورت وارد می‌کند، می‌تواند به ایجاد خطوط ریز و چین‌و‌چروک‌ها کمک کند و عدم تقارن ناشی از افزایش سن را سرعت بخشد.
برای مسافرت با بودجه کم، برنامه‌ریزی قبل از سفر بسیار مهم است. برای شروع، باید مقصد سفر خود را با دقت انتخاب کنید. مقصدی را انتخاب کنید که قیمت بلیط، اقامت و هزینه‌های روزانه کمتری داشته باشد.

بیش از یک سال از تصمیماتی که آسیب سختی را به زندگی بخشی از ایرانیان وارد کرد، می‌گذرد و حالا از میان صحبت‌های جسته و گریخته مسئولان چنین برمی‌آید که رشته ایجاد محدودیت برای کاربران اینترنتی و پلتفرم‌ها سری درازتر از این حرف‌ها دارد.
سرامیک یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی است که به دلیل زیبایی، دوام و سهولت تمیز کردن، در بسیاری از بخش های خانه از جمله آشپزخانه‌ی خانه ها استفاده می شود. با این حال، سرامیک ها نیز می توانند لکه شوند، به خصوص اگر در معرض مواد غذایی، نوشیدنی ها یا سایر مواد شیمیایی قرار گیرند.