دانشگاه و کنکور

جدیدترین اخبار فوری و کوتاه درباره کنکور و دانشگاه را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

مهمترین اخبار

سازمان ملی سنجش و ارزیابی نظام آموزش کشور با انتشار داده‌نماهایی، دستورالعمل‌های مربوط به وظایف داوطلبان در مراحل قبل، حین و بعد از شرکت در دومین نوبت آزمون سراسری ۱۴۰۳را اعلام کرد.
با حضور دکتر قاسم زاده رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از محصول دانش بنیان در بخش سلامت با نام "گلاس آیونومر لوتینگ" و "لاینینگ"در محل مرکز رشد دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) رونمایی شد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به رتبه اول در حوزه‌ شبکه‌های عصبی، گفت: در منطقه، ایران رتبه دوم را در تولیدات علمی هوش مصنوعی کسب کرده و در شاخص یادگیری ماشین در منطقه، عربستان رتبه اول و ایران در رتبه دوم، در شاخص رباتیک ترکیه رتبه اول و ایران رتبه دوم و در حوزه شبکه‌های عصبی ایران در جایگاه اول قرار گرفته است.
رئیس شورای حفاظت آزمون‌ سراسری:

حفاظت از سلامت آزمون سراسری مطالبه مردم است

رئیس شورای حفاظت آزمون‌ سراسری با بیان اینکه هیچ داوطلب متقلبی وارد دانشگاه نخواهد شد، گفت: دستگاه‌های اجرایی، قضائی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در جهت حفظ سلامت و امنیت نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با یکدیگر همکاری می کنند.
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)؛

غدیر گواه این است که دین از سیاست جدا نیست

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) درنخستین همایش بین‌المللی «زیارت پژوهی با محوریت زیارت غدیریه»  گفت: غدیر گواه این است که دین از سیاست جدا نیست و دین می‌تواند بهترین ابزار برای بازشناسی فلسفه حکمرانی باشد.
نمره کل داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 و اسامی چند برابر ظرفیت مربوط به متقاضیان پذیرش دانشجو-معلم بر روی سایت سازمان ملی سنجش قرار گرفت.