دانشگاه و کنکور

جدیدترین اخبار فوری و کوتاه درباره کنکور و دانشگاه را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

مصاحبه دکتری می‌تواند یک مصاحبه سرنوشت‌ساز و استرس آور باشد، افرادی که سن بالایی دارند و دیرتر برای تحصیل در مقطع دکتری اقدام کرده‌اند بیشتر با این سؤال مواجه می‌شوند که تاثیر سن در مصاحبه دکتری به چه صورت است؛ در این قسمت به تاثیر سن در مصاحبه می‌پردازد.
مصوبه «واگذاری اختیار برنامه‌ریزی درسی به دانشگاه‌ها در راستای ارتقای توانمندی فراگیران» از سوی معاون آموزشی وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است.
بر پایۀ ویرایش ۱۴۰۲ رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی ایران در مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دانشگاه تهران در جایگاه نخست ایران جای گرفت.
روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد، هموطنان فریب تبلیغات غیر واقعی در خصوص اخذ مجوز از وزارت بهداشت، برای فروش صندلی در رشته های پزشکی را نخورند
وزیر آموزش‌ و پرورش در جریان سفر به استان زنجان در پاسخ به پرسش یکی از داوطلبان کنکور درباره سرانجام حذف شرط سن ورود به دانشگاه فرهنگیان گفته است: به سازمان سنجش نامه زدیم تا با توجه به رای دیوان عدالت اداری، سامانه را باز کنند.
در یک نشست تخصصی در هفته پژوهش در دانشگاه صنعتی شریف مطرح شد:

عصاری مدیرعامل سابق هلدینگ ومعادن: عدم ارتباط پایدار صنعت و دانشگاه درد بزرگی است

دوشنبه ۱۱ دی‌ماه نشست تخصصی "تولید سبز، فرصت‌های دانشگاه و صنعت" به همت دانشگاه صنعتی شریف و موسسه "معدن و فولاد سبز" در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.