رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در نشست خبری با اصحاب رسانه:

رقابت ۱۱۰۰ دانشجوی در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل

قاسم زاده رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره )گفت: المپیاد ورزشی دانشجویان بین الملل از ۲۸ تیر ماه تا ۵ مرداد سال جاری برگزار می شود. در این رویداد ۱۱۰۰ دانشجوی بین الملل از ۴۸ دانشگاه کشور در ۱۰ رشته ورزشی با هم رقابت می کنند.
تصویر رقابت ۱۱۰۰ دانشجوی در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سید علی قاسم زاده رییس دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت برگزاری دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجوهای بین المللی برگزار شده بود،عنوان کرد: دومین المپیاد ورزشی دانشجویان بین الملل از ۲۸ تیر ماه تا ۵ مرداد برگزار می شود که در این رویداد ۱۱۰۰ دانشجوی بین الملل از ۴۸ دانشگاه کشور در ۱۰ رشته ورزشی با هم رقابت می کنند.

وی افزود: دومین میزبانی این المپیاد به عهده دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین قرار داده شده تا اتحاد و گفتگوی فرهنگی را نمایش دهیم.
قاسم زاده رییس دانشگاه بین المللی افزود: دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) وظیفه تربیت دانشجو ها را دارد و رسالت ما اجرای برنامه هایی در سطح کشوری است.
قاسم زاده ادامه داد: در این رویداد ۱۱۰۰ دانشجوی بین الملل از ۴۸ دانشگاه کشور در ۱۰ رشته ورزشی با هم رقابت می کنند همچنین در دانشگاه بیش از ۱۰ کمیته برای اجرای این رویداد برگزار شده است که با همکاری تربیت بدنی و شهرداری این رویداد برگزار می شود.
این مسئول عنوان کرد: برگزاری این المپیاد در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برای رویت پذیری در سطح بین الملل خواهد بود.کاری که توسط سفارت ها انجام میشود به واسطه زبان ورزش می توانیم فرهنگ ایرانی اسلامی را به نمایش بگذاریم.

این خبر کامل میشود..

706605