مشروح اخبار

معاون بانک مرکزی در آیین افتتاحیه ششمین نمایشگاه تراکنش ایران که 23 دی‌ماه در هتل اسپیناس‌‌پالاس برگزار شد، از تحقق شفافیت تراکنش‌های مالی در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست سران قوا گفت: هر سه قوه به دنبال این هستند که کاهش وابستگی به نفت را بیشتر از گذشته پیش برده و به صفر برسانند.
بهشتی پور در گفت‌وگو با پرسون؛

جنگ ایران و آمریکا قابل پیش بینی نیست

یک کارشناس بین الملل گفت: ترامپ اراده کرد با تحریم های حداکثری مردم ایران را به زانو در بیاورد ولی عملا دیدیم که چنین نشد واین مسیر رشد ایران ادامه پیدا کرد.

روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت؛

مسائل کلان باید در فضای آرام و منطقی برنامه‌ریزی شود

رییس جمهوری بر ضرورت افزایش تعامل میان مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس و توجه به واقعیات کشور در لایحه بودجه تاکید کرد و گفت: مسائل کلان و راهبردی کشور باید به دور از تنش و رفتارهای سیاست‌زده در فضای آرام و منطقی، تدبیر و برنامه‌ریزی شود.
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با پرسون:

چون و چراهای «ممنوعیت ورود واکسن کرونا»

رفتارهای ضد انسانی و ضد بشری آمریکایی‌ها در حوزه سخت‌گیری تحریمی در حوزه‌های دارویی و مسائل بهداشتی یک گمان و تردید را ایجاد می‌کند که چرا آمریکایی‌ها حاضر شدند بخشی از واکسن کرونای تولیدی خود را به ما بفروشند. این رفتار از سوی آمریکایی‌ها هر چه باشد قطعاً انسان‌ دوستی نیست.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: آن قسمت که ما بدان نقد جدی داریم مربوط به تفکر حاکم بر جریان محیط‌ زیستی کشور است که موجب صدمات بعضا جبران ناپذیری شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی بررسی‌های مقدماتی حقوقی را انجام داده تا با رعایت قانون به جای قطع خدمات با افزایش جرایم مربوط به پرداخت نکردن حق بیمه، استمرار خدمات در مجموعه مشاغلی که دارای بیمه هستند را تضمین کند.

سالاری در تذکر پیش از دستور خبر داد:

طرح تعریض معابر ابطال شد

عضو شرای شهر تهران گفت: راهکار حل ترافیک بازگشایی معابر است در صورتی که این نگاه در حال حاضر شکست خورده است.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به آغاز به کار تالارهای پذیرایی و مشاغل گروه سه و چهار در مناطق آبی و زرد کرونا، از تهیه و تدوین پروتکل‌های جدید بهداشتی برای بازگشایی‌های جدید خبر داد.

داور والیبال کشور در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

ارومیه مهد والیبال در آسیاست/ سطح بالای والیبال در لیگ های مختلف داخلی

والیبال یکی از رشته های محبوب و پرطرفدار در کشورمان است که خوشبختانه در طی سالیان اخیر با پیشرفت قابل توجهی مواجه بوده و همچنین بازیکنان مطرحی را به لیگ های مطرح جهان معرفی کرده است.
پرونده ویژه پرسون؛ به بهانه تصویب لایحه"صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان؛/بخش3

جوادی: خشونت ها بازآفرینی شده است

یک جامعه شناس با بیان این که از فضای سنتی کمی فاصله گرفته ایم گفت: هم زمان نوع خشونت ها نیز تغییر پیدا کرده است.
استاد امیر هوشنگ جزی زاده مینیاتوریست اصفهانی در گفت و گو با پرسون؛

من دو معشوقه دارم یکی نگارگری  و آن دیگری فرش است(+عکس و فیلم)

(جزی زاده از معشوقه هایش گفت: همانگونه که خداوند، نگار حقیقی است و همه نگاه‌ها به اوست و او نیز در صورت‌های مختلف به جلوه‌ گری می ‌پردازد ( من نیزدو معشوقه دارم و همه نگاه ام به این دو است برای نگار حقیقی ام؛ یکی نگارگری و دیگری فرش است و نمی توانم بین آن دو یکی را برتر از آن یک ببینم. ).
یک روان شناس بالینی گفت: علت اصلی خودکشی نوجوانان بیشتر مرتبط به افسردگی است. کودکان و نوجوانان به علت شرایط سنی و تغییرات هورمونی و فیزیولوژیکی تغییر و تحولاتی در بدن آنها ایجاد می شود که معمولا پرخاشگر و زودرنج می شوند.

فعال حقوق محیط زیست در گفتگو با پرسون؛

جاده کشی در سبلان ایراد قانونی و شرعی دارد

فعال حقوق محیط زیست گفت: طبق قوانین بالادستی هیچ نهادی اعم از استانداری، هیات وزیران و حتی قوه مقننه نمی‌تواند مصوبه‌ای در مورد تخریب منابع‌طبیعی و محیط زیست داشته باشد و با این حساب جاده‌کشی در حریم اصلی سبلان که به عنوان یک اثر طبیعی ملی ثبت شده است، ایراد قانونی و شرعی دارد.
حسن شجاعی در این باره گفت: «حرف من این بود که اگر شما درست می‌گویید، پس راه امثال حاج قاسم درست نبوده و اگر امثال حاج قاسم نبودند ما باید منتظر راه‌اندازی بازارهای برده‌فروشی در ایران ازسوی داعش بودیم.»
سازمان آگهی های پرسون