خبر مهم برای افرادی که دانش آموز پسر دارند

اگر والدین یک دانش آموز پسر هستید بهتر است این نکات را بدانید و در تربیت فرزند پسرتان آنهارا در نظر بگیرید تا دچار مشکل نشوید.
تصویر خبر مهم برای افرادی که دانش آموز پسر دارند

به گزارش سایت خبری پرسون، گوهرخیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک ویدیو در استوری اینستاگرامش از مسئولین آموزش و پرورش خواست که در مدرسه ها به یک نکته مهم توجه نمایند. در این ویدیو جردن پیترسون روان‌شناس بالینی، مؤلف و صاحب‌نظر کانادایی به یک نکته مهم درباره مدارس پسرانه اشاره می کند که در ادامه این بخش از به آن پرداخته ایم.

گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت سینمای ایران با اشتراک گذاشتن ویدیویی از جردن پیترسون نوشت:

مدرسه برای پسرها به درستی طراحی نشده، پسرها طوری خلق نشدند که هر روز 7 ساعت یک جا ثابت نشسته و از بی حوصلگی دق کنند. پسرها خیلی بیشتر از چیزی که هست باید بازی کنن، خیلی بیشتر، یه جورایی باید هر روز تا مرز خستگی شدید باید بازی کنند.

به باور روان شناسان کودک، پسر بچه‌ها شخصیتی پرانرژی و غیر قابل کنترل دارند. قابلیت‌های حل مسئله، مدیریت خود، دقت، استفاده از مهارت‌های کلامی و همچنین حرکتی در کودک پسر، دیرتر از کودک دختر تکامل می‌یابند. پسر بچه‌ها به صورت غریزی و در قالب بخشی از روند تکامل خود، هویت‌هایی خطر‌پذیر را به نمایش می‌گذارند بنابراین سیستم آموزشی باید بر اساس ویژگی های پسرها طراحی گردد.

منبع: نمناک

786868

سازمان آگهی های پرسون