تا انتخابات


امروزه بمباران تبلیغاتی دشمنان بسیار است و ما باید با مدد از روح شهدا به مقابله با آنان برویم، وفاداران مخلص نظام جمهوری اسلامی در فرصت باقیمانده تا انتخابات، تمام سعی و تلاش خود را در آگاهی بخشی به جامعه بکار گیرند تا انشاء الله در روز ۲۸ خرداد برای پیمان مجدد با شهداء با وضو در پای صندوق های رأی حاضر شویم.
بعضی از شخصیت‌های برجسته کشور از سید ابراهیم رئیسی کاندیدای ریاست‌جمهوری حمایت کردند
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در قوانین آمده است که ۳ درصد از استخدام‌ها به معلولین اختصاص یابد که حتما باید سهم این افراد محقق شود.
همسر عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: او هیچگاه فرد قدرت طلبی نبوده و مرد روزهای سخت است و کارنامه او نیز بر چنین نکته ای تاکید دارد و او با احساس مسئولیت در این دوران خطیر و مشکلات اقتصادی موجود وارد عرصه انتخابات شده است.
امام جمعه موقت تهران گفت: مردم سالاری دینی یعنی سلطه مردم بر سرنوشتشان در چارچوب دین چیزی که در لیبرال‌دموکراسی غرب و سوسیال‌دموکراسی شرق نبود.
تحلیلگران سیاسی شانس محسن را برای پیروزی با توجه به این نکته که گزینه های اصلاح طلب در این انتخابات خیلی جدی به نظر نمی رسند بالا می دانند و دغدغه مندی همواره او در خصوص اختصاص و رفتار مستقل سیاسی سبب شده تا قدرت جذب آرای خاکستری از سوی او افزایش یابد.
در تعیین تاریخ اولین مناظره صرفاً همزمانی با روز مسابقه فوتبال و نه حتی ساعت مسابقه را، مورد توجه قرار داده و مبادرت به تغییر آن نموده‌اند؛ لکن از اهمیّت یوم‌الله ۱۵خرداد و ایّام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) غفلت ورزیده‌اند.
پیش از این علی نادری مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه با بازتوییت صفحه سیدابراهیم رییسی خبر از ورود او به توییتر خبر داده بود.
آل‌امین مدرس دانشگاه گفت: کسی می‌تواند دولت خود را «مردمی» معرفی کند که زندگی او از همه جهات و ابعاد مختلف با آحاد جامعه و بالاخص مستضعفین تناسب منطقی داشته باشد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت مردمی، اینترنت با حداکثرِ سرعت و با نگاه به عدالت جغرافیایی و تأمین زیرساخت‌های لازم گسترش خواهد یافت و فضای مجازی علاوه بر زمینه اشتغالزایی، برای شفافیت و نظارت مردم بر عملکرد دولت خواهد بود.
سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌‌جمهوری:

جهاد بزرگ برای جهش ایران، نیازمند حضور همه مردم است

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه جهاد بزرگ برای جهش ایران، نیازمند حضور همه مردم است، گفت: قدم اول در این جهاد این است که جوانان، نخبگان و دلسوزان هر استان، شهر و روستا، سند پیشرفت محل زندگی خود را بنویسند و آن را از دولت مطالبه کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسیار مهم است که شوراهای شهر و شهرداری‌ها با بخش‌های دولتی هماهنگ و هم افزا باشند و این موضوع در کلان شهرها و به ویژه شهر تهران اهمیت بسیاری دارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تشریح دو برنامه خود برای حل مشکل مسکن جوانان تاکید کرد: بخش عمده‌ای از افزایش قیمت مسکن به‌ خاطر انتظارات تورمی است. انتظارات تورمی کنترل شود، حتما در تثبیت و حتی پایان آمدن قیمت مسکن مفید خواهد بود.
از اولین ستاد الکترونیک انتخاباتی آیت الله رئیسی با عنوان رئیسی جوانان با حضور احمد امیرآبادی رئیس ستاد اقشار؛ امین کیانی رئیس ستاد جوانان و با حضور جمعی از فعالان ستاد‌های جوانان در ساختمان مرکزی ستاد آیت الله رئیسی واقع در خیابان پرچم رو نمایی شد.