بیانیه رسمی اتحادیه انجمن های اسلامی وزارت راه و شهرسازی در حمایت از محسن رضایی

اتحادیه انجمن های اسلامی وزارت راه و شهرسازی و سازمان های تابعه طی بیانیه‌ای حمایت خود را از محسن رضایی اعلام کرد.
تصویر بیانیه رسمی اتحادیه انجمن های اسلامی وزارت راه و شهرسازی در حمایت از محسن رضایی

به گزارش سایت خبری پرسون، متن اطلاعیه یادشده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَیْکَ فِی دَوْلَةٍ کَرِیمَةٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ وَ تُذِلُّ بِهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَهُ وَ تَجْعَلُنَا فِیهَا مِنَ الدُّعَاةِ إِلَى طَاعَتِکَ وَ الْقَادَةِ إِلَى سَبِیلِکَ وَ تَرْزُقُنَا بِهَا کَرَامَةَ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ.

خدایا به سوى تو مشتاقیم‏ براى یافتن دولت کریمه‏اى که اسلام و اهلش را به آن عزیز گردانى و نفاق و اهلش را به وسیله آن خوار سازى، ما را در آن دولت از دعوت‏کنندگان به سوى طاعتت و رهبران به سوى راهت قرار دهى و کرامت دنیا و آخرت را از برکت آن‏ روزیمان فرمایى.

امروز بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی که بر سه اصل مهم آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی بنا نهاده شده می گذرد، اما اهداف و آرمان‌های متعالی ترسیم شده برای نظام اسلامی که بعد از 2500 سال حاکمیت طاغوت برای مردمی که تشنه استقرار اسلام عزیز و حاکمیت الله بودند هنوز آن طور که باید به منصّه ظهور نرسیده است.

امروز پس از روی کار آمدن مدعیان فراوان آن هم با خط فکری و سیاق‌های متفاوت اجرایی و عملی آنچنانی که باید کشور به ساحل ثبات و آرامش نرسیده است و شان مردم در سال‌های اخیر علی‌رغم دلباختگی شان به امامین انقلاب و آرمان‌های برآمده از فطرت نهضت اسلامی، رعایت نشده است. مردمی که با خون فرزندان خود نهال نظام اسلامی را آبیاری کرده‌اند و با بصیرت عمیق خود کشور را از گردنه‌های سخت فتنه داخلی و خارجی عبور داده‌اند. مردمی که با صبر و استقامت بی نظیر خود در برابر تحریم‌ها و تهدیدها ایستادند و نگذاشتند، رهبر انقلاب اسلامی تنها بماند. مردمی که به وقت جهاد حاضر بودند به وقت مواسات علی‌رغم مشکلات خود، گشایش‌ها ایجاد کردند قدر و حق آنها خیلی بیش از این‌هاست.

این مردم نجیب که به تعبیر امام عظیم الشّان ولی نعمت هستند دلشان از فساد، بی‌عدالتی و تبعیض که امروز دامان کشور را گرفته، خون است.

معتقدیم با این نحو حکمرانی، نه تنها کشور در مسیر درست برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی حرکت نمی‌کند بلکه با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌است. ایجاد تمدن اسلامی به دلیل عدم حاکمیت دولت مردم به تعویق افتاده است.

حال در گام دوم انقلاب حضور افراد با تقوای سیاسی، توانمند، با برنامه‌های عملیاتی و باورمند به مبانی اسلام و انقلاب می‌تواند نقطه امیدی برای استقرار دولت اسلامی باشد. ساز و کار تحول در حکمرانی مگر با روی کار آمدن تفکر جوان گرا و انقلابی میسّر نخواهد شد. امروز باید تفکر نسل تحول ساز جوان و انقلابی، تفکر واداده و وابسته به غرب و لیبرالیسم را کنار بزند و کشور با اتّکا به ذات اقدس احدیت و با یاری مردم و نخبگان در مسیر رشد و تعالی حرکت کند.

با این حال جریان انقلاب با شعار «کارآمدی و تحول در وضع موجود» کار آسانی ندارند چرا که قطعاً وعده‌های دروغین جریان لیبرال، کار را برای پذیرش تغییر وضع موجود سخت می‌کند.

ما اعضای انجمن های اسلامی عضو این اتحادیه ضمن احترام و سپاس از تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری جاری که با حضور خود بر شور انتخابات افزوده اند از ملت بیدار و قهرمان ایران می خواهیم که با رای خود، حمایت قاطع شان را از «جناب دکتر محسن رضائی»، فرزند صادق و بزرگوار برای خدمتگزاری به مردم شریف کشورمان اعلام کنند.

امیدواریم با حضور ایشان در رأس قوه مجریه، تحولی نو و جهشی بزرگ در فعالیت های اجرایی کشور با تشکیل دولتی جوان، عاقل، متخصص و انقلابی که قدرت ایجاد همگرایی و اجماع ملی برای حل مسائل و مشکلات و استفاده از همه ظرفیت های گسترده ملت، بویژه سرمایه انسانی بی بدیل کشور را داشته باشد، فراهم شود و دو قطبی‌های کاذب و بگو مگوهای بی‌مبنا و مجادلات نافرجام، پایان پذیرد و ملت ایران از دولتی تمام عیار، راستگو، شعارگریز، واقع بین، عملگرا، پاسخگو و مقتدر برخوردار شود. در صورت شکل گیری چنین دولتی، این حمایت استمرار و تدوام خواهد یافت.

با آرزوی پیروزی و سربلندی ملت بزرگ ایران

حسین مهدی زاده

رئیس شورای عالی راهبردی

اتحادیه انجمن های اسلامی وزارت راه و شهرسازی و سازمانهای تابعه

306444