تا انتخابات

سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انتخابات روز جمعه گفت: از روز پنج شنبه شب و روز جمعه تا پایان رای گیری، تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران ممنوع خواهد بود.
طی پیامی از سوی رئیس اتاق تعاون ایران مطرح شد؛

دعوت از جامعه بزرگ تعاون برای حضور در انتخابات

رئیس اتاق تعاون ایران طی پیامی، ضمن اعلام حمایت از نمایندگان محترم و فرهیخته عضو فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی و نامزدهای حاضر با سابقه فعالیت در بخش مردمی تعاون که همواره مجدانه و دلسوزانه مطالبه گر حقوق تعاونی ها بوده اند،  آحاد مردم به ویژه جامعه بزرگ تعاونگران را به مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراخواند.
ستاد انتخابات وزارت کشور در اطلاعیه شماره ۱۷ اعلام کرد، زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت هشت صبح فردا (پنجشنبه) به پایان می رسد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که در ۱۱ اسفند باید عناصر و نیروهایی را انتخاب کنیم که به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام مومن باشند و خلاقانه و مدبرانه با راه‌حل‌های کارآمد و سازگار با اهداف ملی کمک کنند مشکلات کشور برطرف و موانع از پیش رو برداشته شود تا کشور مسیر خود را قاطعانه‌تر و سریع‌تر طی کند.
در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی به سر می‌بریم و این در حالی است که همچنان معاندان و برخی مقامات و رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند تا مردم ایران را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است، تاکید کردند: ما اگر بتوانیم به دنیا نشان دهیم که ملت در صحنه‌های مهم و تعیین کننده کشور حضور دارند کشور را نجات دادیم و پیش بردیم.
نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان تاکید کرد: انتخابات خبرگان یک کار عظیم است و از مردم خواهشمندم که تنها به انتخابات مجلس شورای اسلامی نپردازند، مجلس خبرگان اهمیت بسیار زیادی دارد؛ همان طور که رهبری در راس امور قرار دارد، انتخاب کسی که رهبری را هم تعیین و بر صفات رهبری نظارت دارد نیز بسیار مهم است.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ١۶، چگونگی فعالیت جبهه های سیاسی را در تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد.
تنها ۲ روز دیگر تا برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان‌رهبری زمان باقی است و همه‌جا سخن از انتخابات در میان است، اما بدخواهان خارجی و تحریم‌طلبان داخلی با در دستورکار قرار دادن رویکردهای خصمانه، می‌کوشند مردم را از رفتن به پای صندوق رأی منصرف کنند.