تا انتخابات

انتخابات مجلس در ۳۱ استان و ۲۹۰ حوزه و ۵۹ هزار شعبه برگزار شد و واجدان شرایط شرکت در این انتخابات برای انتخاب نمایندگان دوازدهمین پارلمان ایران، ۲۹۰ نماینده را برگزیدند.
ما اهالی رسانه همچون بسیاری از آحاد ملت، انتقادات گوناگونی به وضعیت کنونی کشور داریم و رفع کاستی‌ها و نارسایی‌های موجود را نیز از حقوق مسلم ملت می‌دانیم، اما راه‌حل مشکلات را در بیرون از مرزها جست‌وجو نکرده، بلکه آن را در درون این زادوبوم و در نزد نخبگان، کارشناسان و اصلاح گرانی می‌دانیم که دل در گرو ایران و اسلام دارند.
طی پیامی از سوی دبیرکل شبکه تحول خواهان ایران اسلامی صورت گرفت:

مردم به فهرست ها با دقت بنگرند

باید مراقبت نمائیم در دام تاکتیک های کهنه باندهای زر، زور و تزویر گرفتار نشویم. به فهرست ها با دقت بنگرید. سر لیست این فهرست ها تعدادی کهنه کارهای سیاسی اند و بقیه تعداد فراوانی نیروهای ناشناخته و نا آزموده را دوباره مشاهده خواهید نمود.
اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار کردن اطلاعیه ای از هنرمندان تئاتر کشور برای حضور در گردهمایی ویژه ای به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت به عمل آورد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش آموزان رای اولی در ۱۱ اسفند فرمان ولی را اجابت می‌کنند، نوشت: همه می‌آییم، خانواده‌ها وهمکلاسی‌ها را هم دعوت خواهیم کرد.
تلاش برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه از جمله رویکردهایی است که جریان‌های مختلف و البته متضاد معاند و ضدانقلاب را به اشتراک نظرو عمل رسانده‌ و همه آنها را طی روزهای اخیر برای ایجاد ناامیدی در جامعه و عدم حضور در پای صندوق‌های رای به خط کرده‌است.
سرلیست صدای ملت می‌گوید: بخشی از اصولگرایان می‌گویند همین وضع خوب است و دنبال حل مشکل و رفع تحریم‌ها نیستند و می‌گویند تحریم‌ها برای ما نعمت است اما ما می‌گوییم این درست نیست.
سید جمال هادیان طبائی زواره کاندیدا حوزه انتخاباتی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس معتقد است، بسیاری از نمایندکان مجلس پیاده اند.