انتخابات

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: یکی از مزیت های رقابتی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی که به آن کم پرداخته شده موضوع فراهم کردن زمینه برگزاری عادلانه، منصفانه و مردم پایه انتخابات است.
اطلاعیه شماره 11 ستاد انتخابات:

ممنوعیت اوراق تبلیغاتی در محل شعب اخذ رای

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد.
سخنگوی دولت سیزدهم با حضور در ویژه‌برنامه شبکه لبنانی المیادین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مقابل متحدان خود در حال فرو رفتن در باتلاق است، با اشاره به انتخابات تصریح کرد: برخی کشورها از حضور و مشارکت مردم ایران در انتخابات می‌ترسند.

سازمان بسیج هنرمندان کشور با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از هنرمندان برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: مشارکت حداکثری مردم به ویژه هنرمندان در انتخابات، نقطه‌ امیدی در دستیابی به قله‌های پیشرفت و آبادانی است.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه بدون تردید ملت بصیر ایران با حضور گسترده در انتخابات، بار دیگر برای سرافرازی و اقتدار ایران حماسه می‌آفرینند، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ارتقای قدرت دفاعی، بازدارندگی و اقتدار نظام را در پی خواهد داشت.

رهبر معظم انقلاب در روز عید غدیر در دیدار جمعی از مردم از اقشار مختلف، فرد اصلح برای ریاست جمهوری را کسی خواندند که اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب داشته و کارآمد باشد.

از اینکه جنابعالی نیز با فداکاری و گذشت، به نفع جبهه انقلاب و درخواست شورای عالی اجماع پاسخ مثبت داده و انصراف دادید، از جنابعالی قدردانی می کنیم.

مسئول برگزاری انتخابات در خارج از کشور با اشاره به مخالفت کانادا با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در این کشور، خبر داد «صندوق‌های اخذ رأی در مرز بین آمریکا و کانادا قرار داده خواهند شد».

۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر از اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور در بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رای دعوت و تاکید کردند: با حضور در میدان سیاست و انتخاب فردی اصلح، زمینه ایران قوی و سرافراز را فراهم کرده و اجازه نخواهیم داد سرنوشت ملت ایران را دیگران بنویسند.
امیر عطاران، عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس طی یادداشتی اختصاصی نوشت: کلیدیسم‌ها که کلیدِ سیاست خود را در بازار اندیشه‌های لیبرالیسم خریده بودند، نوید می‌دادند که با گشودن درب‌های جامعه و در آغوش گرفتن کدخدا می‌توان سر یک سفره به گفتگو نشست.
وقتی از افکار عمومی می‌گوییم تصویر نهایی و چکیده ی قضاوت اجتماعی یک جامعه ی آگاه در خصوص موضوعات و مسائل برهانی آن جامعه در ذهن نقش می‌بندد. افکارعمومی فرآیندی است پیچیده که از نظرات فردی و جریانات فکری اجتماعی شکل می‌گیرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز در آستانه انتخاب رییس‌جمهور هستید و می‌خواهید کسی را انتخاب کنید که در استمرار راه شهید رییسی حرکت داشته باشد، توجه داشته باشید آن کسی که شهید رییسی و شهید امیرعبدالهیان را بزرگ کرد، معیارهایی است که باید در انتخابهایمان به آنها توجه کنیم.
ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره ۸ اعلام کرد: آقای علیرضا زاکانی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انصراف خویش را به وزارت کشور اعلام کرده است.

هشت صبح فردا مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزدها به پایان می‌رسد و تا زمان تنظیم این گزارش، خبری از اجماع میان اصولگرایان نیست. تحلیل‌ها حاکی از آن است که انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود.

سازمان آگهی های پرسون