عواقب غفلت و شرکت نکردن مردم در انتخابات

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب کشور گفت: غفلت و عدم حضور مردم در صحنه‌های مهم جمهوری اسلامی، به خصوص انتخابات می‌تواند کشور را با آسیب‌ها و مشکلات عدیده‌ای مواجه کند.

تصویر عواقب غفلت و شرکت نکردن مردم در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی اظهار کرد: مشارکت بالا و انتخاب اصلح در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند نتایج مثبت و درخشانی برای این ملک پرگهر داشته باشد.

وی افزود: مردم عزیز ایران اسلامی بارها در صحنه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که نسبت به سرنوشت مملکت و آینده خود بسیار حساس هستند.

او گفت: ملت نجیب و هوشیار ایران اسلامی باز هم با حضور در صحنه مهم انتخابات نشان دادند علی رغم همه مشکلات و توطئه افکنی‌های دشمنان باز هم پشتیبان ولایت‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری بلندمدت‌ پدافند در ۲ حوزه تجهیزات و نیروی انسانی کارآمد گفت: پدافند هوایی در سطح مطلوب و آمادگی مطلوبی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از منطقه پدافندهوایی شمالغرب کشور، وی اعلام کرد: امروز پدافند هوایی در مسیر تحول و پیشرفت قرار دارد و با بهره‌گیری از امکانات داخلی و نیروی جوانِ متخصص و مستعد توانسته است حرکت تحولی در بحث دفاع هوایی کشور ایجاد کند.

منبع: ایسنا

694706