انتخابات

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندید چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه‌ای خطاب به خانواده شهید جمهور از نیت خود برای حضور در انتخابات نوشت و گفت: احساسم این بود که اگر نماینده‌ای از میان دولتمردان دولت سیزدهم در بین نامزدهای انتخابات نباشد، حق شهید جمهور ادا نخواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خدمات گسترده شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و ضرورت ادامه راه این شهید والامقام گفت: محمدباقر قالیباف برای استمرار این مسیر، توانمند و کارآمد است.

وزیر امور خارجه دولت روحانی گفت: هیچ توجیهی برای در خانه نشستن نیست بهترین راه تغییر صندوق رای است و ما صندوق رای را انتخاب خواهیم کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: فناوری های پیشرفته ممکن است دیر به دست بیاید اما وقتی که به دست می آید ناگهان جایگاه یک کشور را در جهان تغییر می دهد من کسی نیستم که با اولین تشر و تهدید خارجی جا بزنم و دست از حق مردم ایران برای داشتن فناوری های پیشرفته بکشم ایستادن یک کار منفعلانه نیست اگر فعالانه مقاومت نکنیم فعال و با نشاط در مسیر پیشرفت حرکت نکنید دشمن طمع می کند.

علیرضا زاکانی در برنامه بدون تعارف:

ترسیدم به دهه ای برگردیم که به دهه عبرت تعبیر شد

زاکانی کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: علت ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری این بود که ترسیدم که یک وقت برگردیم به دهه ۹۰.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه تا آخر با مردم صادق خواهم بود، گفت: با کمک ملت ایران، دریاچه ارومیه را نجات می‌دهیم.

سید حسن خمینی با تأکید بر اینکه انتخابات یکی از بزرگترین مظاهر جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری است، اظهار داشت: تعبیر بسیار لطیفی مقام معظم رهبری دیروز داشتند مبنی اینکه هر وقت نیاییم، دشمن شاد می‌شویم.

مسلماً حضور گسترده و هرچه بیشتر مردم در عرصه انتخابات پاسخی روشن به تلاش‌های اغواگرانه دشمنان در ناامید کردن ملت ایران است و دل ملت‌های مسلمان و مستضعف که جمهوری اسلامی را حامی و پناهگاه خود می‌دانند نیز دلگرم خواهد کرد.
سرکنسول ایران در جده درحالی از استقرار صندوق‌های رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در سفارت و کنسولگری ایران در عربستان خبر داد، ‌ که نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درخواست کرد به پیگیری‌ها برای دریافت موافقت حضور زائران در انتخابات ادامه داده شود و گفت: اجازه برگزاری انتخابات در حج، برای عربستان هزینه‌ای ندارد.

رییس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف گفت: دکتر قالیباف، در بخش‌های مختلف نیروی هوایی، انتظامی، شهرداری تهران و مجلس عملکرد بسیار خوبی داشته و فردی امتحان پس داده و مناسب برای ریاست جمهوری است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: آحاد ملت ایران اسلامی حضور در انتخابات را تکلیف الهی می‌دانند و قطعا با مشارکت همگانی خود بار دیگر دشمنان را ناامید و مایوس خواهند کرد.

سازمان آگهی های پرسون