ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

رمزارز SHIB طی 24 ساعت گذشته 2.61 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر در جایگاه پانزدهم از نظر ارزش بازار قرار دارد.
امنیت تا حد زیادی مهم‌ترین عامل هنگام انتخاب صرافی ارز دیجیتال است. اگر صرافی امنیت کافی را نداشته باشد، احتمال از دست رفتن دارایی شما وجود دارد.
ارزش کل وجوه قفل شده در شبکه بازتاب مستقیم استفاده از قراردادهای هوشمند و راه حل های مختلف در شبکه است.
پس از اینکه فدرال رزرو در نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) نرخ بهره را افزایش داد، بیت‌کوین سقوط کرد.
اتریوم همانند بیت کوین، توانست بالاتر از سطح ۲۵۲۰ دلار مبنای حمایتی خوبی تشکیل و یک روند افزایشی جدید را بالای سطوح مقاومت ۲۶۰۰ دلار و ۲۶۲۰ دلار آغاز کند. این حرکت قیمت را به بالای تراز ۲۷۰۰ دلار هدایت کرد.
اتریوم همانند بیت کوین، توانست بالاتر از سطح 2520 دلار مبنای حمایتی خوبی تشکیل و یک روند افزایشی جدید را بالای سطوح مقاومت 2600 دلار و 2620 دلار آغاز کند.
بیت کوین صبح روز چهارشنبه ناگهان جهش یافت و از محدوده فشرده ای که بیشتر روزهای هفته گذشته را در آن سپری کرده بود، خارج شد.
فرض کنید شیر آب آشپزخانه‌تان به‌دلیل نشتی درست کار نمی‌کند و وقتی‌ آن را می‌بندید، آب به‌آرامی از آن چکه می‌کند. در این وضعیت شما کاسه‌ای را زیر آن قرار می‌دهید، در ابتدا هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، اما تصور کنید کاسه برای چند ماه زیر آن بماند. می‌بینید که ظرف پر از آب خواهد شد.
اپلیکیشن اوانو با هدف قرارگیری به‌عنوان کانون اصلی خدمات مالی، پرداختی، اپراتوری و فروشگاهی توسط خانواده بزرگ همراه اول راه‌اندازی شده است.
بیت کوین، اتر و دوج‌کوین پس از اینکه ایلان ماسک در روز گذشته توییت کرد که قصد فروش توکن‌های دیجیتال خود را ندارد، به سرعت افزایش یافتند.
​نماینده مجلس گفت: رمزارزها توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا استعضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تخلف و فعالیت های غیرقانونی در حوزه رمزارزها را پیگیری می کنیم.
اتریوم روند کاهشی جدیدی را از منطقه 2625 دلاری آغاز کرد و با شکست سطوح حمایتی 2550 و 2525 دلار، به منطقه قرمز وارد شد.
در حال حاضر، بیت کوین بالاتر از سطح فیبوی اصلاحی 23.6% حرکت کاهشی سقف نوسانی 39499 دلار به کف 37625 دلار و با قیمت 38688 دلار معامله می شود.
کوری بوکر گفت: من از لحن ظریف و خوش بینانه فرمان اجرایی اخیر POTUS در مورد دارایی های دیجیتال دلگرم هستم. رمزارزها یک نوآوری مهیج با پتانسیل ایجاد رشد برای اقتصاد آمریکا در صورت پرورش و قانون گذاری صحیح است.
بارهیت توضیح داد: اثر شبکه اتریوم بر این ایده استوار است که می‌تواند به رایانه‌های جهان تبدیل شود. اکنون برای استیبل کوین ها، NFT ها، دیفای و بازی ها استفاده می شود.
در صورتی که خریداران از این الگو تکنیکال برای تغییر روند قیمت استفاده کنند ، قیمت این رمزارز می تواند با رشد 22 درصدی به مرز یک دلاری برسد.