خیز بیت کوین برای گذر از مرز 17000 دلاری!

بیت کوین دیروزتا چند قدمی کانال 17000 دلار هم پیشروی کرد اما نتوانست وارد آن شود. در حال حاضر هم قیمت با کمی رشد، در نزدیکی 16900 دلار است.
تصویر خیز بیت کوین برای گذر از مرز 17000 دلاری!

به گزارش سایت خبری پرسون، بازار ارزهای دیجیتال همچنان با نوسانات محدود، در حال خسته کردن معامله گران است. مدتی طولانی است که نوسانات در این بازار بسیار کم شده و عملا دیگر خبری از آن نوسانات شدیدی که مخصوص این بازار بود، نیست.

امروز بیت کوین با رشد حدود یک درصدی، در محدوده 16900 دلار معامله می شود. طی یکی دو هفته گذشته با اینکه قیمت نوسانات بسیار کوچکی داشته اما روند آن رو به رشد بوده و حدود 500 دلار افزایش قیمت طی این دو هفته ثبت شده است.

البته در این بازار که گاهی نوسانات قیمت به بیش از 10 درصد هم می رسد، چنین تغییرات قیمتی ممکن است طی چند دقیقه چند برابر شود یا اینکه روندی معکوس بگیرد.

بیت کوین با ارزش بازار 325 میلیارد دلار، در مقیاس هفتگی رشد 2 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم رشد حدودا نیم درصدی دارد. ارزش معاملات این ارز در 24 ساعت گذشته 13 میلیارد دلار بوده است.

اتریوم به 1260 دلار رسید

اتریوم هم امروز مثبت است. از نظر درصدی، کمی بیشتر از بیت کوین رشد کرده و با افزایش قیمت 1.5 درصدی، در محدوده 1260 دلار معامله می شود.

اتریوم در مقیاس هفتگی و ماهانه وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین دارد. در مقیاس هفتگی، این آلت کوین رشد 5 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم 2 درصد افزایش قیمت دارد.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 4.4 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 154 میلیارد دلار است.

جهش 17 درصدی لیدو دائو

وضعیت آلت کوین ها امروز خوب است. به جز هوبی توکن و لئو که افت نیم درصدی دارند، مابقی آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار مثبت هستند.

مثبت ترین نماد امروز لیدو دائو است که 17 درصد افزایش قیمت داشته و اتریوم کلاسیک هم با رشد 11 درصدی در جایگاه بعدی است. هدرا هم 5 درصد رشد کرده و مابقی آلت کوین های مثبت رشدی کمتر از 4 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی لیدو دائو صدرنشین است و با رشد 57 درصدی بازدهی عالی به خریداران داده است. سولانا هم 33 درصد طی این مدت رشد کرده و پس از آن اتریوم کلاسیک با رشد 27 درصدی ایستاده است.

طی همین مدت هوبی توکن با افت 7 درصدی بیشترین زیان را به خریداران وارد کرده و ترون هم 5 درصد افت کرده است. البته تعداد نمادهایی که در مقیاس هفتگی افت کرده اند محدود به 5-6 عدد می شود و مابقی نمادها طی این مدت رشد کرده اند.

ارزش بازار یک درصد رشد کرد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد یک درصدی به 823 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 4 درصد رشد کرده و رقم 27 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 1.7 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 26 میلیارد دلار بوده است.

455646