جهش قیمت بیت کوین نزدیک است؟

به نظر می رسد که بیت کوین آماده خروج از محدوده پایه ۱۶ تا ۱۷ هزار دلاری است که در چند هفته گذشته گیر کرده بود. معامله گر امیدوار Kaleo در توییتی از معامله گران خواست تا فشار را آغاز کنند.
تصویر جهش قیمت بیت کوین نزدیک است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، پیش‌بینی‌ها برای جهش قیمت بیت کوین در حالی رو به افزایش است که این ارز دیجیتال در یک قدمی ۱۷ هزار دلاری قرار دارد.

بیت‌کوین، رهبر بازار رمزارز، در حال حاضر ۱۶ هزار و ۹۱۴ دلار قیمت خورده‌است؛ داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView به دنبال BTC/USD بودند که برای مدت کوتاهی از مرز ۱۷۰۰۰ دلار در روز قبل گذشت.

این جفت ارز شاهد نوسانات ناگهانی در پشت داده های اقتصادی تازه از ایالات متحده بود، با این وجود این نوسانات کاهش یافت و سطح کلیدی به عنوان مقاومت "بدون تغییر" باقی ماند. با این وجود، این صعود کوتاه بالاترین قیمت بیت کوین را از ۲۰ دسامبر ۲۰۲۲ به دست آورد.

فعالان بازار همچنان خیره به شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) هفته آینده به عنوان یک کاتالیزور بالقوه کلیدی برای دارایی های ریسکی هستند.

بیکاری در ماه های آینده افزایش خواهد یافت. میشائل ون دی پوپ، موسس و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، در بخشی از یک توییت خلاصه در ۶ ژانویه نوشت: اگر CPI پایین باشد، بازده سقوط خواهد کرد.

در نهایت به نظر می رسد که بیت کوین آماده خروج از محدوده پایه ۱۶ تا ۱۷ هزار دلاری است که در چند هفته گذشته گیر کرده بود. معامله گر امیدوار Kaleo در توییتی از معامله گران خواست تا فشار را آغاز کنند.

ساتوشی فلیپر، معامله‌گر معاملات آتی، افزود: اگر داده‌های CPI نشان دهد که تورم سریع‌تر از حد انتظار کاهش می‌یابد، در عین حال، می‌تواند سوخت سفر به بالاترین سطح چند ماهه نزدیک به ۱۹۰۰۰ دلار را فراهم کند.

در نمایش دیگری از درد و رنجی که قبلاً توسط هدلرها متحمل شده بود، شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode نشان داد که بیت کوین دومین کاهش ارزش واقعی خود را تجربه کرده است.

سقف تحقق یافته قیمت کل را توصیف می کند که آخرین بار عرضه بیت کوین در آن حرکت کرده است و کاهش آن منعکس کننده ضررهای متوجه شده از فروش است. سرمایه گذاران در مجموع ۸۸ میلیارد دلار ضرر خالص واقعی را تحمل کرده اند.

455688