ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

جنگ روسیه و اوکراین و همچنین ارائه فرمان اجرایی برای این بازار توسط جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا، از جمله مواردی است که اخیرا این حوزه را تحت تاثیر قرار داده است.
سال ۲۰۲۱ سال وقوع همه‌گیری ویروس کرونا و تلاطم بازارهای مالی، بورس، ارزهای دیجیتال و نزاع بین قدرت‌ها بر سر جهت‌گیری‌های پولی و مالی بود. اگر در یک سال گذشته خبرهای جدید درباره فناوری‌های حوزه ارزهای دیجیتال، مقررات وضع‌شده و نوسانات بازارها را دنبال کرده باشید، حتماً می‌دانید که چه فرصت‌های ناب و نوینی برای سرمایه‌گذاران، توسعه‌دهندگان و معامله‌گران به وجود آمده است.
دوج کوین نیز بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داده، که امکان جمع آوری مداوم، تدریجی و ارزان را برای نهنگ ها فراهم می کند.
این روزها سیگنال‌های خوبی برای ارز دیجیتال شیبا وجود دارد اما این ارز هنوز هیچ واکنشی به این سیگنال‌ها نشان نداده و به نظر نمی‌رسد فعلا واکنشی نشان دهد.

شرکت‌ها طرح‌هایی را برای ایجاد دفاتر متاورس که برای جلسات آنلاین با مشتریان بین‌المللی، مراکز نوآوری داخلی و تقویت ارتباطات اجتماعی با کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند، راه‌اندازی کرده‌اند.
شاخص‌های تحلیل تکنیکال بیت کوین نشان می‌دهد که اولین سطح مقاومت ۳۹ هزار دلار، دومین سطح مقاومت ۴۰ هزار دلار و سومین سطح مقاومت ۴۲ هزار دلار باشد و البته سطح حمایتی اول نیز کانال ۳۶ هزار دلار و سپس کانال ۳۵ هزار دلار خواهد بود.