تحلیل قیمت اتریوم بر روی ایستگاه قیمت حال حاضر

سرمایه‌گذاری در دنیای ارز دیجیتال همواره با نوسانات متعددی دنبال شده است. به همین دلیل کسانی که علاقه دارند در دنیای کریپتوکارنسی فعالیت و سرمایه‌گذاری کنند، همواره باید اخبار مرتبط با ارزهای دیجیتالی که می‌خواهند خریداری کنند را دنبال کنند.
تصویر تحلیل قیمت اتریوم بر روی ایستگاه قیمت حال حاضر

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از مهم‌ترین توکن‌های موجود در بازار که سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب و جلب کرده، اتریوم است. خرید اتریوم بسیار رواج دارد به گونه‌ای که مارکت کپ اتریوم دومین جایگاه را در میان ارزهای دیجیتال داراست. افراد به صورت لحظه‌ای قیمت اتریوم را دنبال می‌کنند و هر روزه چند میلیارد دلار خرید ETH صورت می‌گیرد. بنابراین در این مقاله می‌خواهیم برای کسانی که قصد دارند اقدام به خرید اتریوم نمایند، تحلیلی بر اساس قیمت اتریوم در این روزها ارائه کنیم. همان‌طور که می‌دانید قیمت ETH نیز مانند دیگر ارزهای دیجیتال این روزها دچار نوسانات جدی شده است. باید پرسید که وضعیت بازار چگونه خواهد شد؟

وضع قیمت اتریوم در بازار

در روزهای گذشته با توجه به نوسانات اخیری که ارزهای دیجیتال پشت سر گذاشته‌اند، قیمت اتریوم از 1340 دلار به 1154 دلار کاهش داشته است. این روزها تحلیل‌گران می‌گویند که ممکن است قیمت ETH حتی به زیر 1150 دلار نیز برسد. گفته شده است که اتریوم نتوانسته از حمایت محدوده 1300 دلاری‌اش دفاع کند و حالا در شرایطی که بازار ارز دیجیتال با کاهش و رکود رو به رو است، محدوده حمایتی 1250 دلار را نیز گذرانده و از آن گذشته است.

پس از این‌که 1200 دلار شکست، روند افت ETH Price سرعت گرفت. عده زیادی در این شرایط دیگر به خرید اتریوم نمی‌پردازند و سعی می‌کنند به جای خرید ETH هرچه سریع‌تر برای این‌که دچار ضرر نشوند، اتریوم‌های خود را بفروشند. یعنی در این شرایط فروشندگان بر خریداران برتری پیدا می‌کنند.

تحلیل اتریوم چه چیزی را نشان می‌دهد؟

برای این‌که در دنیای سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال موفق شوید، لازم است که تحلیل‌های مهم بازار کریپتوکارنسی را دنبال کنید. تحلیل‌های اتریوم نشان می‌دهند که قیمت حال حاضر اتریوم پایین‌تر از سطح کلیدی 23.6 درصد اندیکاتور فیبوناچی بازگشتی است.

نکته‌ای که وجود دارد این است که رقم 1190 دلار، مقاومت اولیه‌ای است که بر سر راه ارز دیجیتال اتریوم وجود دارد. علاوه بر موضوعاتی که گفتیم، یک مثلث انقباضی در حال شکل‌گیری است که در چارت سرعتی قرار گرفته است. اولین مقاومت که جلوی ارز اتریوم قرار گرفته 1210 دلار خواهد بود. بنابراین گذر کردن از میانگین متحرک صد ساعته هم مثل گذر کردن از محدوده مقاومت اولی خواهد بود.

آینده قیمت اتریوم بر اساس این تحلیل چیست؟

تحلیلی که به شما بر اساس گزارش سایت‌های معتبر ارائه شد، محدوده مقاومت اتریوم را تعیین کرده است. اگر اتریوم قادر بر این باشد که شمعی بالای 1220 دلار شکل دهد می‌توان این طور پیش‌بینی کرد که صعودی قابل ملاحظه، انتظار ارز اتریوم را می‌کشد و می‌توان در آن هنگام گفت که خرید ETH دوباره رواج پیدا می‌کند و شما نیز می‌توانید به خرید اتریوم فکر کنید. زیرا مقاومت بعدی در سطح 1260 دلار یا پنجاه درصدی فیبوناچی قرار گرفته است.

اما حالتی دیگر وجود دارد که در آن اتریوم قادر به این کار نباشد و نتواند از محدوده مقاومت 1220 عبور کند. بنابراین در این شرایط احتمال سقوط قیمت باز هم بیشتر می‌شود و باید انتظار کاهش قیمت بیشتری را از اتریوم داشته باشیم.

آیا خرید اتریوم خوب است؟

سؤالی که برای تازه‌کاران بازار ارز دیجیتال پیش می‌آید یا کسانی که می‌خواهند اکنون در اتریوم سرمایه‌گذاری کنند این است که آیا خرید اتریوم موفقیت‌آمیز است. بسته به این‌که برنامه سرمایه‌گذاری شما چیست پاسخ‌ها می‌تواند متفاوت باشد. نوسانات بازار در این دنیای کریپتوکارنسی و دیگر بازارهای اقتصادی طبیعی است. اگر شما از جمله تریدرهای نوسان‌گیر هستید، شاید این روزها خرید اتریوم بتواند به شما آسیب بزند ولی اگر برنامه‌ای بلند مدت برای سرمایه‌گذاری در پلتفرم اتریوم دارید، احتمالاً خرید ETH بدترین تصمیم عمرتان نخواهد بود؛ زیرا این ارز دیجیتال در چشم بسیاری از فناوران و توسعه‌دهندگان این حوزه آینده‌ای روشن دارد.

از کجا باید خرید اتریوم را انجام دهیم؟

نکته‌ای که باید بدانید این است که خرید اتریوم باید از طریق صرافی‌های معتبر صورت گیرد. اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال مهم بازار است و لازمه‌ی سرمایه‌گذاری در دنیای کریپتوکارنسی داشتن آگاهی کافی از نحوه عملکرد بازار و لوازمی است که باید در خرید و فروش آن رعایت کنید.

جمع‌بندی

باید بدانیم که این روزها نوسانات قیمت ETH باعث شده که ما بیش از همیشه نیازمند تحلیل‌های دقیق بازار باشیم. بنابراین در این مقاله سعی کردیم تا تحلیلی کلی از وضعیت امروز و آینده ارز دیجیتال اتریوم ارائه کنیم تا شاید به شما در تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال کمک کند. ارز اتریوم یکی از مهم‌ترین رمزارزهای بازار است و باید با دقت در آن خرید و فروش را انجام داد.

457192